Jump to content
Geplaatst:
comment_159412

Hallo mensen ik weet niet dat het handig is en dat het kan maar meschien zou het kunnen als iemand een missi echt niet kan halen dat hij zijn savegame hier neerzet en dat iemand andres hem voor die gene haalt ik weet niet dat het kan en we moeten elkaar goed vertrouwen dat hij echt het gene doet want diegene die het niet halen kan wil.

Ik hoop dat dit kan dit zou voor sommige wel een goeie optie zijn denk ik

Edit door Exabyte:

Het wordt de bedoeling dat je hier je save game kan plaatsen als je niet uit een missie komt. Iemand anders kan hem dan halen voor jouw.

Regels:

-Voordat je hulp vraagt probeer het eerst zelf.

-Kijk in onze San Andreas FAQ

-Ga niet cheaten op iemands anders Save Game en dan terug sturen.

-Ook geen andere rottigheid op iemands anders save game uithalen.

-Niet off topic gaan.

-Ook je E-MAIL adres niet plaatsen !!

-We helpen niet via msn.

Via http://www.rapidshare.de kan je je savegame uploaden.

Hiervan gebruik maken is voor eigen Risico

Bewerkt: door Exabyte

• Reacties 1.7k
  • Bezichtigingen 82.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_169433

hallo kan iemand mij helpen?? ik ben al dagen bezig met de missie van toreno dat je een building moet kopen en dat je dan moet leren vliegen.

ik loop steeds vast bij circle airstrip ik kom maar niet verder wie kan helpen dit is mijn savegame http://rapidshare.de/files/2733691/GTASAsf8.b.html

en als het kan wilt iemand dan ook de andere vliegopdrachten voor mij doen want ik kan echt niet omgaan met vliegtuigen ;)

Bewerkt: door CJ-66

Geplaatst:
comment_169486

Beste Lezers van deze post,

Ik kom ECHT niet verder bij de misies van ''Learning to Fly''(de vliegschool) en de laatste 2 missies van de autorij-school.

Als iemand voor mij deze missies zou willen doen zou ik dat zeer waarderen.

Dit is de save-game: http://rapidshare.de/files/2735504/GTASAsf1.b.html

Vriendelijke Groet,

Crifox.

P.S. Ik ben ook nog bereid andere missies te spelen als die bij jou niet lukken !!!!!!!

Bewerkt: door Crifox

Geplaatst:
comment_169932

hallo mensen ik ben net nieuw hier <_< ik speel sinds gisteren gta sa maar ik kom niet verder bij de missie og loc, k eb m al een aantal keer geprobeerd maar 't lukt me niet. zouden jullie me miss kunnen helpen B)

//Tim

Geplaatst:
comment_170003
hallo mensen ik ben net nieuw hier <_< ik speel sinds gisteren gta sa maar ik kom niet verder bij de missie og loc, k eb m al een aantal keer geprobeerd maar 't lukt me niet. zouden jullie me miss kunnen helpen B)

//Tim

Is dat de missie ''Life's a beach'' ???????

Geplaatst:
comment_170039

Hallo,

Zou iemand nog een keer willen kijken naar mijn probleem? Ik krijg de volgende vliegmissies niet uitgespeeld :(

* $ (dam and blast)

* dobbelsteen (freefall)

* vliegveld (n.o.e.)

Zou iemand deze missies voor mij willen doen? Tot aan hier (zonder de vliegmissies) lukken ze allemaal, dus als ik iets terug kan doen, zeg het maar!

link

Of iemand die vertelt wat de bedoeling is bij (* $ (dam and blast)). Ik snap niet wat ze met het vliegtuig willen.

Bewerkt: door Endonyx

Geplaatst:
comment_170190
hallo mensen ik ben net nieuw hier  <_<  ik speel sinds gisteren gta sa maar ik kom niet verder bij de missie og loc, k eb m al een aantal keer geprobeerd maar 't lukt me niet. zouden jullie me miss kunnen helpen  B)

//Tim

neej het is de missie waar je op een motor (met zo'n gast achterop) freddy (geloof ik) moet achtervolgen en vermoorden. ik wil mn save game wel uploaden maar ik weet alleen niet waar ik die moet vinden (in welke map dus!).

Bewerkt: door Fatal Blackout

Geplaatst:
comment_170247
hallo mensen ik ben net nieuw hier  <_<  ik speel sinds gisteren gta sa maar ik kom niet verder bij de missie og loc, k eb m al een aantal keer geprobeerd maar 't lukt me niet. zouden jullie me miss kunnen helpen  B)

//Tim

neej het is de missie waar je op een motor (met zo'n gast achterop) freddy (geloof ik) moet achtervolgen en vermoorden. ik wil mn save game wel uploaden maar ik weet alleen niet waar ik die moet vinden (in welke map dus!).

c:\mijn documenten\GTA San Andreas User Files

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.