Jump to content
Geplaatst:
comment_159412

Hallo mensen ik weet niet dat het handig is en dat het kan maar meschien zou het kunnen als iemand een missi echt niet kan halen dat hij zijn savegame hier neerzet en dat iemand andres hem voor die gene haalt ik weet niet dat het kan en we moeten elkaar goed vertrouwen dat hij echt het gene doet want diegene die het niet halen kan wil.

Ik hoop dat dit kan dit zou voor sommige wel een goeie optie zijn denk ik

Edit door Exabyte:

Het wordt de bedoeling dat je hier je save game kan plaatsen als je niet uit een missie komt. Iemand anders kan hem dan halen voor jouw.

Regels:

-Voordat je hulp vraagt probeer het eerst zelf.

-Kijk in onze San Andreas FAQ

-Ga niet cheaten op iemands anders Save Game en dan terug sturen.

-Ook geen andere rottigheid op iemands anders save game uithalen.

-Niet off topic gaan.

-Ook je E-MAIL adres niet plaatsen !!

-We helpen niet via msn.

Via http://www.rapidshare.de kan je je savegame uploaden.

Hiervan gebruik maken is voor eigen Risico

Bewerkt: door Exabyte

• Reacties 1.7k
  • Bezichtigingen 82.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_173581
Waarom gebruikt dat vliegtuig geen duracell batterijen? blijft ie langer vliege :unsure: :D

zou iemand de missie Supply Lines voor me kunnen doen? en ook de missie van Jizzy voor me kunne doen? Cheate mag :puh:

http://rapidshare.de/files/2828626/GTASAsf1.b.html

ik vraag nooit veel, maar als ik iets vraag, is et egt nodig :puh:

stuur me ff een pb als je em hier hebt gepost

alvast bedankt :rolleyes:

gwoon doen als je em kan, dan ben ik een gelukkig man, en stuur me een pb als je em van plan bnt te gaan doen, en wanneer je em klaarhebt

Geplaatst:
comment_173632

Sorry als dit al een keer is gevraagd (erg laat nu, heb eerlijk gezegd geen zin om al die pagina's te bekijken), maar ik weet echt niet wat ik met die site aanmoet. Hoe kan je je savegame eropzetten en er weer afhalen?? ben wanhopig :(

Geplaatst:
comment_173859
Kan iemand de missie Burning Desire voor mij doen ? ik heb al hulp gevraagd bij dit maar het lukt me steeds niet. wil iemand het doen ?

NIET cheats gebruiken a.u.b.

hier is mijn savegame

Probleem is opgelost ! i MOEST de vuur bluser van het huis pakken, niet die van die ik had. bedankt voor het helpen !

Geplaatst:
comment_173871

Hallo ik heb een vraagje,

Heeft iemand nog een save game van dat hij of zij net op het tweede eiland is?

want ik heb gister per ongeluk mijn save game verwijderd :( en ik was al een tijdje bezig op het tweede eiland. Ik heb geen zin om weer over nieuw te beginnen. en ik wil graag zelf alle missies doen, dus ik wil ook niet op het derde eiland al zitten.

Dus heeft iemand nog een save game waar hij/zij net op het tweede eiland zit? En zou je die dan misschien wel op internet willen zetten :).

B.V.D

Flintstone :blink:

Geplaatst:
comment_173872

dit heeft best weinig zin...

iedereen vraagt aan maar enkele mensen doen er ook iets mee... <_<

aardig nutteloos dus

Geplaatst:
comment_173891
dit heeft best weinig zin...

iedereen vraagt aan maar enkele mensen doen er ook iets mee... <_<

aardig nutteloos dus

inderdaad daar heb ik wel 2 dagen over gedaan maar dan lukt het je wel een keer

Geplaatst:
comment_173896
Dus heeft iemand nog een save game waar hij/zij net op het tweede eiland zit? En zou je die dan misschien wel op internet willen zetten :).

Er staat één in de GTAgames Download DB. Als je daar even kijkt heb je er zo een.

Geplaatst:
comment_173917

zou iemand Architectual Espionage voor me willen doen ?

koop maar wat je nodig hebt aan wapens...

je mag codes doen, maar wel dat ze terug te draaien zijn.savegame

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.