Geplaatst: 28 maart 201015 jaren comment_1616860 Hello, Ik zou graag kunnen emailen vanaf mijn telefoon, de Samsung B3310 Dus ik ga naar: Berichten > Instellingen > E-mail > Emailprofiel En daar heb ik keuze tussen: Proximus WAP Proximus MMS Proximus Internet Proximus Streaming Ik kies de bovenste, omdat ik daarmee ook bel en sms en het me logisch lijkt dat ik hetzelfde neem Maar als ik dan wil mailen naar mijn Emailadres, komt er op: Serverfout Dit keer ga ik naar Berichten > Instellingen > E-mail > Wizard E-mail instellen Daar geef ik accountnaam op, mijn huidige emailadres met gebruikersnaam en wachtwoord maar dan moet ik E-mailserver kiezen. Dit krijg ik: Servertype POP3/IMAP4 (keuze) Inkomende server POP/IMAP4.live.be (keuze) (live.be = mijn emailadres is *********@live.be) Uitgaande server (SMTP) smtp.live.be ▄ Veilige verbinding Ik snap hier niks van. Ik heb op internet niks bruikbaars gevonden en ook in de handleiding staat niks vermeld over dit (minpunt voor Samsung ) Kan er mij dit iemand uitleggen? Alvast bedankt Bewerkt: 28 maart 201015 jaren door MidnightMayhem
Geplaatst: 29 maart 201015 jaren comment_1617665 Kijk of je mobiel wel een account met (at) live DOT com ondersteund, kijk ook of je je goede wachtwoord invult, soms zet je mobiel standaard een hoofdletter aan het begin En proximus Internet lijkt mij ook het handigst, maar loop ze anders allemaal af
Geplaatst: 30 maart 201015 jaren Auteur comment_1617756 Nu krijg ik een andere foutmelding (heb @live.be gewijzigd naar (at) live DOT com): Fout bij e-mailserver opgetreden.
Geplaatst: 3 april 201015 jaren comment_1620513 Als je wifi hebt zou dat wel werken wat je nu doet kost geld
Hello,
Ik zou graag kunnen emailen vanaf mijn telefoon, de Samsung B3310
Dus ik ga naar:
Berichten > Instellingen > E-mail > Emailprofiel
En daar heb ik keuze tussen:
Proximus WAP
Proximus MMS
Proximus Internet
Proximus Streaming
Ik kies de bovenste, omdat ik daarmee ook bel en sms en het me logisch lijkt dat ik hetzelfde neem
Maar als ik dan wil mailen naar mijn Emailadres, komt er op: Serverfout
Dit keer ga ik naar
Berichten > Instellingen > E-mail > Wizard E-mail instellen
Daar geef ik accountnaam op, mijn huidige emailadres met gebruikersnaam en wachtwoord maar dan moet ik E-mailserver kiezen.
Dit krijg ik:
Servertype
POP3/IMAP4 (keuze)
Inkomende server
POP/IMAP4.live.be (keuze) (live.be = mijn emailadres is *********@live.be)
Uitgaande server (SMTP)
smtp.live.be
▄ Veilige verbinding
Ik snap hier niks van. Ik heb op internet niks bruikbaars gevonden en ook in de handleiding staat niks vermeld over dit (minpunt voor Samsung
)
Kan er mij dit iemand uitleggen?
Alvast bedankt
Bewerkt: door MidnightMayhem