Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2 VS Battlefield: Bad Company 2

Call of Duty: Modern Warfare 2 of Battlefield: Bad Company 2 ???  

44 leden hebben gestemd

1. 1. Welke van de twee is de beste?

• Call of Duty: Modern Warfare 2, omdat ... (ZET IN JE POST WAAROM)
      18
    • Battlefield: Bad Company 2, omdat ... (ZET IN JE POST WAAROM)
      26

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Beste fanatieke gamers;

Ik heb nu Modern Warfare 2 en die vond ik een beetje flauw voor al die oproer wat er was. Ik had meer verwacht. Nou heb ik zoiets van: Ik koop altijd games, ik speel ze binnen een dag of 2 uit, speel een half jaar á jaar de multiplayer en koop nieuwe games. Zal ik Battlefield Bad Company 2 dan kopen? Krijg je waar voor je geld? Ik zou graag wat info over de gameplay willen.

Maakt me niet uit of je het verhaal vertelt, maar ik wil graag de details horen. Mij Modern Warfare 2 zei iedereen van: Je moet hem echt kopen, het is een geweldige shooter. Dus ik hem kopen zonder dat ik details wist. Nu valt hij een beetje tegen. Bij Battlefield Bad Company 2 wil ik gewoon 100% zeker zijn...

Twist :cya:

Bewerkt: door Twister24
  • Reacties 92
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Twister24

13

• Dr.Oppai

13

• flippie13

6

• Dakendak

6

Geplaatst: (bewerkt)

Mijn mening is MW2, maar de rest van het forum zal waarschijnlijk BF:BC2 zeggen. Het is ook waar je naar kijkt, aangezien ik de "normale" battlefields niet meer leuk vind maar de modificaties weer wl. Maar er zijn weer geen mod tools voor BF:BC2.

Bewerkt: door >$bram$<
Geplaatst:

ik vind BFBC2 zeker een aanrader,de SP is niet veel bijzonders(maar toch wel leuk) maar de MP is in 1 woord:GEWELDIG,ik heb BF altijd al een moeie shooter gevonde maar dit slaat alles !

Geplaatst:

BF:BC2 is fucking slecht. Sensitivity zuigt, controls zijn zo simpel als de PS3 hacken (bijna onmogelijk), veel te veel snipers, kutmaps en het lijkt op een Chinese cartoon. En dan nog trots game van 2010 erbij zetten -_-

Geplaatst:

Ik vind Modern Warfare 2 veel beter dan Battlefield Bad Company 2 :)

+1

Goed onderbouwde mening boys, keep it up :tu:

Ik zelf vind Mw2 ook beter, daar zit meer actie in dat BFBC2, maar BFBC2 heeft toch iets meer 'realisme' terwijl het er wel minder uitziet.

Als je rust wil + lekker in voertuigjes campen + complete huizen mollen = Bfbc2

Wil je actie + vette wapens + mooie graphics + Onrealistische perks die gewoon top zijn = Mw2 :)

Geplaatst:

Ik vind Modern Warfare 2 veel beter dan Battlefield Bad Company 2 :)

+1

Goed onderbouwde mening boys, keep it up :tu:

Ik zelf vind Mw2 ook beter, daar zit meer actie in dat BFBC2, maar BFBC2 heeft toch iets meer 'realisme' terwijl het er wel minder uitziet.

Als je rust wil + lekker in voertuigjes campen + complete huizen mollen = Bfbc2

Wil je actie + vette wapens + mooie graphics + Onrealistische perks die gewoon top zijn = Mw2 :)

Bedankt flippy, ik ga zeker die game kopen, maar dan niet nu.

Ik ga hem kopen als hij goedkoper is. Ik hoor het al, veeeeeeeeeel realistischer voertuigen, daar houd ik van. Maar Modern Warfare 2 houd me wel zolang bezig tot die game wat goedkoper is geworden :duh:

Geplaatst:

Zonder twijfel, Battlefield: Bad Company 2,

Ik weet niet waar jullie mindere Graphics vandaan halen maar dat vind ik nergens opslaan.

Je hebt er gave voertuigen, die nog realistich zijn ook (denk aan de Abraham tank of die 2 man's helikopter waar je "explosievie kogels" schiet waar het althans op lijkt).

Er kan ook gave actie in zitten met bijvoorbeeld 2 helikopters tegen elkaar, tank war kan ook.

Vind het een top game, en veel beter als Modern Warfare 2.

Geplaatst:

BF:BC2 is fucking slecht. Sensitivity zuigt, controls zijn zo simpel als de PS3 hacken (bijna onmogelijk), veel te veel snipers, kutmaps en het lijkt op een Chinese cartoon. En dan nog trots game van 2010 erbij zetten -_-

gast WTF?sensivity is gewoon zoals de gemiddelde game en controls kan je instellen of gewoon wennen.

over snipers hoef je niet te praten want daar zijn er in COD 1000x meer van en de graphics zijn ook beter dan die van COD,dus dan lijkt COD op een noord-koreaanse cartoon als BC2 op een chinese lijkt.

over dat het kutmaps zijn dat is natuurlijk jouw mening maar de rest klopt niet helemaal hoor.

Geplaatst:

Elkaars mening respecteren graag. Erop in gaan mag, maar graag op een normale manier. Daarnaast ook je mening onderbouwen.

Geen zin in? Dan gaat het topic net zo makkelijk op slot.

Geplaatst:

Jesus, onderbouw je meningen. Wat hebben we aan reacties zoals ''BFBC2 is beter dan MW2, of MW2 is beter dan BFBC2''. :7

Ten eerste snap ik niet waarom je deze twee spellen vergelijkt. Modern Warfare 2 is een totaal ander speltype dan Battlefield: Bad company 2. Je vergelijkt toch ook geen motorstorm met Forza als je begrijpt wat ik bedoel?

Maar, om toch maar mijn mening te laten blijken, ik stem voor Battlefield: Bad company. Dat komt omdat je ten eerste grote maps heb, ten tweede voertuigen en ten derde het is tactisch gezien beter dan bij MW2. MW2 is een beetje rambo achtig; kleine maps en veel semi- volautomatische wapens rondrennen en schieten. Tactisch? Totaal niet. Natuurlijk is het fantasisch voor de mensen die heel onrealistisch rennend & schietend met een LMG willen rondrennen of met een RPG willen knallen. ^_^

Geplaatst:

Jesus, onderbouw je meningen. Wat hebben we aan reacties zoals ''BFBC2 is beter dan MW2, of MW2 is beter dan BFBC2''. :7

Ten eerste snap ik niet waarom je deze twee spellen vergelijkt. Modern Warfare 2 is een totaal ander speltype dan Battlefield: Bad company 2. Je vergelijkt toch ook geen motorstorm met Forza als je begrijpt wat ik bedoel?

Maar, om toch maar mijn mening te laten blijken, ik stem voor Battlefield: Bad company. Dat komt omdat je ten eerste grote maps heb, ten tweede voertuigen en ten derde het is tactisch gezien beter dan bij MW2. MW2 is een beetje rambo achtig; kleine maps en veel semi- volautomatische wapens rondrennen en schieten. Tactisch? Totaal niet. Natuurlijk is het fantasisch voor de mensen die heel onrealistisch rennend & schietend met een LMG willen rondrennen of met een RPG willen knallen. ^_^

Waarom ik ze met elkaar vergelijk? Ze zijn de 2 spectaculairste shooter-releases van het "jaar" (als je snapt wat ik bedoel) en omdat ik shooters, tja, het is en blijft een shooter. Maakt niet uit hoe ze eruit zien. Halo kan ik ook gaan vergelijken met My Little Pony: The Lost Treasure Of Pony Island.

Geplaatst:

Als je het mij vraagt is het eerder Forza met Gran Turismo vergelijken. Ze lijken veel op elkaar, maar hebben toch duidelijke verschillen. Ik heb persoonlijk alleen de beta/demo/whatever van BC2 gespeeld, en ik vond die eigenlijk best goed. De graphics vond ik persoonlijk niet echt goed, maar dat zijn die van Modern Warfare 2 ook niet (vooral als je het vergelijkt met paar jaar oude shooters zoals CSS). Het gaat hier eigenlijk om wat je liever hebt.

Een spel wat niet realistisch is, terwijl ramboén ook moeilijk is, dus een mix, dan moet je Modern Warfare 2 nemen.

Wil je een spel met voertuigen, redelijk weinig close combat zooi, en redelijk slechte graphics (ik weet niet of ze zijn ge-upgrade met de retail versie, zo ja, schrap dit maar), dan moet je Bad Company 2 nemen.

Ik ga niet over de Singleplayer oordelen. Die van Modern Warfare 2 was gewoon veel te kort en die van BC2 is (kennelijk) ook niet veel soeps. Maar als je zo'n spel ook gaat kopen voor de singleplayer kan je beter je geld besparen.

Geplaatst:

Als je het mij vraagt is het eerder Forza met Gran Turismo vergelijken. Ze lijken veel op elkaar, maar hebben toch duidelijke verschillen. Ik heb persoonlijk alleen de beta/demo/whatever van BC2 gespeeld, en ik vond die eigenlijk best goed. De graphics vond ik persoonlijk niet echt goed, maar dat zijn die van Modern Warfare 2 ook niet (vooral als je het vergelijkt met paar jaar oude shooters zoals CSS). Het gaat hier eigenlijk om wat je liever hebt.

Een spel wat niet realistisch is, terwijl ramboén ook moeilijk is, dus een mix, dan moet je Modern Warfare 2 nemen.

Wil je een spel met voertuigen, redelijk weinig close combat zooi, en redelijk slechte graphics (ik weet niet of ze zijn ge-upgrade met de retail versie, zo ja, schrap dit maar), dan moet je Bad Company 2 nemen.

Ik ga niet over de Singleplayer oordelen. Die van Modern Warfare 2 was gewoon veel te kort en die van BC2 is (kennelijk) ook niet veel soeps. Maar als je zo'n spel ook gaat kopen voor de singleplayer kan je beter je geld besparen.

Oke, erg bedankt. Best raar, ik zie dat je meer dan 1700 posts heb en dit is de eerste keer dat ik je zie...

Ontopic: Ik heb nu de informatie minder close combat als MW2, maar hoe is het snipen in die game?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...