Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2 VS Battlefield: Bad Company 2

Geplaatst:
comment_1617180

Beste fanatieke gamers;

Ik heb nu Modern Warfare 2 en die vond ik een beetje flauw voor al die oproer wat er was. Ik had meer verwacht. Nou heb ik zoiets van: Ik koop altijd games, ik speel ze binnen een dag of 2 uit, speel een half jaar á jaar de multiplayer en koop nieuwe games. Zal ik Battlefield Bad Company 2 dan kopen? Krijg je waar voor je geld? Ik zou graag wat info over de gameplay willen.

Maakt me niet uit of je het verhaal vertelt, maar ik wil graag de details horen. Mij Modern Warfare 2 zei iedereen van: Je moet hem echt kopen, het is een geweldige shooter. Dus ik hem kopen zonder dat ik details wist. Nu valt hij een beetje tegen. Bij Battlefield Bad Company 2 wil ik gewoon 100% zeker zijn...

Twist :cya:

Bewerkt: door Twister24

• Reacties 92
  • Bezichtigingen 9.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Call of Duty: Modern Warfare 2 of Battlefield: Bad Company 2 ??? 44 leden hebben gestemd

1. 1. Welke van de twee is de beste?

• Call of Duty: Modern Warfare 2, omdat ... (ZET IN JE POST WAAROM)
      18
    • Battlefield: Bad Company 2, omdat ... (ZET IN JE POST WAAROM)
      26

Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1623049

Ik heb sinds vandaag allebei en ik moet zeggen dat ik niet kan zeggen welke de best is.

Ze zijn totaal verschillend en zeker niet vergelijkbaar in mijn ogen.

Volgens mij zijn de meeste in dit topic MW2 beu waardoor ze voor Bad Company 2 kiezen.

Voila, nog een reden! (hiermee bedoel ik: tijd voor vernieuwing)

Geplaatst:
comment_1623055

Ik heb sinds vandaag allebei en ik moet zeggen dat ik niet kan zeggen welke de best is.

Ze zijn totaal verschillend en zeker niet vergelijkbaar in mijn ogen.

Volgens mij zijn de meeste in dit topic MW2 beu waardoor ze voor Bad Company 2 kiezen.

Voila, nog een reden! (hiermee bedoel ik: tijd voor vernieuwing)

Dat is een reden voor mensen die Modern Warfare 2 hebben, maar voor mensen die Modern Warfare 2 nog niet hebben gekocht/gespeeld is alles nieuw zij kennen het spel nog niet goed en daardoor verveelt het niet snel voor hen.

Maar volgens mij als Infinity Ward binnenkort Modern Warfare 3 uitbrengt dan zullen jullie ook allemaal zeggen dat MW3 beter is dan BC2. :Y

Omdat jullie BC 2 beu zijn, zo gaat dat nou eenmaal.

Geplaatst:
comment_1623323

Ik heb beide games zowel SP als MP gespeeld.

Toch moet ik zeggen dat het allebei toppetjes zijn.

Bij COD vind ik toch de SP erg zwakjes qua verhaal. Terwijl ik bij BF nog nooit zo'n goede SP heb gespeelt sinds tijden.

Je kan deze 2 games niet echt goed vergelijken.

Alle 2 zijn vet met actie van het hoogste niveau, maar elke kent zijn voor en nadelen :)

Geplaatst:
comment_1623634

Ik vind alle twee de games even goed, maar ik ben toch voor MW2 gedaan. RAMIREZ DO EVERYTHING.

Even een vraag, waarom wordt je voor noob uit gemaakt in MW2 als je een noobtube gebruikt terwijl dit in Battlefield BC2 gewoon totaal normaal is?

Geplaatst:
comment_1623644

Ik vind alle twee de games even goed, maar ik ben toch voor MW2 gedaan. RAMIREZ DO EVERYTHING.

Even een vraag, waarom wordt je voor noob uit gemaakt in MW2 als je een noobtube gebruikt terwijl dit in Battlefield BC2 gewoon totaal normaal is?

Omdat de mensen die op MW2 zitten domme mensen zijn? :7. Maar eh... Hoe werkt dat EA ding? Ik heb helemaal geen account moeten maken om te spelen, en op de EA site herkent hij mij niet bij inloggen, maar wel bij registrereb :bonk:

Geplaatst:
comment_1624156

Omdat de mensen die op MW2 zitten domme mensen zijn? :7. Maar eh... Hoe werkt dat EA ding? Ik heb helemaal geen account moeten maken om te spelen, en op de EA site herkent hij mij niet bij inloggen, maar wel bij registrereb :bonk:

omdat de noobtube in MW2 gewoon irritant en veel te overpowered is,in BC2 is dit niet zo.

Geplaatst:
comment_1626907

Battlefield Bad Company 2 is ook wel veel realistischer dan Modern Warfare 2.

Maar voor sommige gamers is realistischer niet altijd beter. :N

Realistisch is niet altijd beter.

Neem nou Mario, die loodgieter staat waarschijnlijk op #1 van meest verkochte game allertijden (alle games die beginnen met Mario), maar realistisch? Niet echt bepaald.

En als een game realistisch zou zijn, zou die poep zijn. Zie jij jezelf al rond lopen in Bc2? Je krijgt 1 kogel in je been en je licht vervolgens een half uur op de grond te janken? Of dat als je eenmaal dood bent, je ook echt dood bent en je een nieuwe game moet gaan joinen? Lijkt jou dat wat?

Geplaatst:
comment_1628688

ik heb allebei de games gekocht, en kan dus daarom ook goed oordelen wat ik de beste vind (in tegenstelling tot fanboys van mwf2 die BF afkraken zonder dat ze het ooit gespeeld hebben). Ik ga voor BFBC2, want ik houd erg van die grote maps, en niet alleen maar dat rambo gedoe. Ik bedoel, als je team deathmatch speelde in rust, was het gewoon niet leuk. En ik houd gigantisch veel van sniperen, en daarom kom ik in BFBC2 veel meer aan mijn trekken. Dat die sniper kogels zakken, en dat ze ook echt een afstand moeten overbruggen is ook veel beter, beter dan dat je in MWF2 naar iemands kont mikt op 500m afstand, en dan nog gelijk raakt ook :ch: Daarom BFBC2

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.