Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2 VS Battlefield: Bad Company 2

Geplaatst:
comment_1617180

Beste fanatieke gamers;

Ik heb nu Modern Warfare 2 en die vond ik een beetje flauw voor al die oproer wat er was. Ik had meer verwacht. Nou heb ik zoiets van: Ik koop altijd games, ik speel ze binnen een dag of 2 uit, speel een half jaar á jaar de multiplayer en koop nieuwe games. Zal ik Battlefield Bad Company 2 dan kopen? Krijg je waar voor je geld? Ik zou graag wat info over de gameplay willen.

Maakt me niet uit of je het verhaal vertelt, maar ik wil graag de details horen. Mij Modern Warfare 2 zei iedereen van: Je moet hem echt kopen, het is een geweldige shooter. Dus ik hem kopen zonder dat ik details wist. Nu valt hij een beetje tegen. Bij Battlefield Bad Company 2 wil ik gewoon 100% zeker zijn...

Twist :cya:

Bewerkt: door Twister24

• Reacties 92
  • Bezichtigingen 9.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Call of Duty: Modern Warfare 2 of Battlefield: Bad Company 2 ??? 44 leden hebben gestemd

1. 1. Welke van de twee is de beste?

• Call of Duty: Modern Warfare 2, omdat ... (ZET IN JE POST WAAROM)
      18
    • Battlefield: Bad Company 2, omdat ... (ZET IN JE POST WAAROM)
      26

Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1686231
De wapens in BF2 zien er crap uit, je kan niet zoals bij MW2 er dingen opzetten,

Geen titels emblem,

Herladen en wapens zien er gewoon raar uit, doet me denken aan Tom Clancy Vegas 2(2003 ofso)

Altijd heb ik me afgevraagd waarom de M4(M416 bij BC2)en M16 in spiegelbeeld zijn gemaakt. En ook waarom zowat bij elk wapen opnieuw herladen moet worden als je alleen maar bijlaad? Waarom een kogel verspillen door aan die trekkerbeugel aan de achterkant te trekken bij de M4 en M16 bijvoorbeeld. Gewoon je half lege magazijn er uit en nieuwe volle erin rammen en gelijk verder schieten.

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_1692906

Ik vind MW2 veel beter waarom:

De wapens in BF2 zien er crap uit, je kan niet zoals bij MW2 er dingen opzetten,

Geen titels emblem,

Herladen en wapens zien er gewoon raar uit, doet me denken aan Tom Clancy Vegas 2(2003 ofso)

Alleen de grote maps en tanks zijn een genot meer niet. Hebe r €19 voor betaald en vind het niet meer waard.

Omg, de wapens zien er goed uit, en je kan er wel iets opzetten. Allen dikke noobs kunnen dat niet.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.