Geplaatst: 19 juni 200521 jaren Hallo dan. Ik begin morgen met Grand theft auto San Andreas, Wat is de eerste missie ? in een huis van CJ toch heb ik me laten vertellen ? :unsure:
Geplaatst: 19 juni 200521 jaren De politie dropt je, en je fiets naar je huis ja, en daar begint het hele verhaal. Ik wens je heel veel plezier morgen!
Geplaatst: 19 juni 200521 jaren Hallo dan.Ik begin morgen met Grand theft auto San Andreas, Wat is de eerste missie ? in een huis van CJ toch heb ik me laten vertellen ? :unsure: Moet je het spel nog kopen dan?
Geplaatst: 19 juni 200521 jaren waarom maak je hier een heel topic van, er zijn al een paar topics van, en je kan ook even in onze mooie walkthroug kijken.
Geplaatst: 19 juni 200521 jaren waarom maak je hier een heel topic van, er zijn al een paar topics van, en je kan ook even in onze mooie walkthroug kijken. Daar ben ik het mee eens.
Geplaatst: 19 juni 200521 jaren waarom maak je hier een heel topic van, er zijn al een paar topics van, en je kan ook even in onze mooie walkthroug kijken. ja, en om precies te zijn is dit de eerste missie
Geplaatst: 19 juni 200521 jaren Auteur waarom maak je hier een heel topic van, er zijn al een paar topics van, en je kan ook even in onze mooie walkthroug kijken. ja, en om precies te zijn is dit de eerste missie Dank je wel Maxx En de ander leden voor de reacies nee ik heb het spel al alleen me broer heeft alleen administrator rechten en komt morgen thuis dus speel het morgen voor het eerst erg bedankt en bedankt voor het Succes wensen
Hallo dan.
Ik begin morgen met Grand theft auto San Andreas,
Wat is de eerste missie ? in een huis van CJ toch heb ik me laten vertellen ? :unsure: