Jump to content
Geplaatst:
comment_1617722

Ik vind dat we als forumleden best wel trots op je eigen woonplaats mogen zijn en nu mag je lekker showen wat nou echt kenmerkend is voor jou woonplaats. of dat nou het jaarlijks wedstrijdje kaasgooien is of een of andere lekkernij wat in jou woonplaats bekend is.

Dus de bedoeling is dat je bijv een evenement hier in dit topic plaatst wat alleen in jou woonplaats is.

Ik post zometeen nog wat.

• Reacties 75
  • Bezichtigingen 4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1681245

Wij hebben een groot winkelcentrum ( veelste groot voor een dorp )

Wij hebben een molen

Wij hebben een grote plas.

Ehh :puh:

Elk jaar een toeter-vrachtwagen-rid voor invalide mensen.

12 inch race - Mensen die op een fiets gaan rijden voor een goed doel met kleine wieltjes enzo.

Geplaatst:
comment_1684943

Ik woon in Heerlen. Als de wind goed staat hoor je Pinkpop met pinksteren, en hier om de hoek was dit weekend het Park City Live festival. :engel:

Katwijk staat bekent om de drugs heb ik gehoort :bier:

strenggelovigen

50-meterbad

En het strand :dans:

Geplaatst:
comment_1684971

Mijn dorp staat meer bekend om het evenement 'Moergestel Fietsdorp'. Het een van de grootste fietsevenementen van Nederland (zeggen ze) Wat elk jaar wordt gehouden. Het evenement duurt 3 weken volgend jaar volgens mij maar 2 weken. Dit jaar heeft iemand met dit evenement non-stop 10.000 km gefietst binnen 3 weken. Mijn dorp heet dus Moergestel ergens vlakbij Tilburg (die weer bekend is om de grootste kermis van de Benelux).

Geplaatst:
comment_1685155

Ik woon in Bergum en daar hebben we bijna elk jaar Waldrock, alleen dit jaar niet :duh:

dat ligt in de gemeente Tietjerksteradeel :7 hehe,tiet :7

Klopt, ik vind Gemeente Tietjerksteradeel maar kl*te :{

Dan moet je naar gemeente Leeuwarden komen :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.