Ik heb gisteren gta san-andreas gekocht( had een bon van 10 euro en ik vond niks beter en goedkoper ), en kheb hem dan dus gisteren geïnstalleerd,en ik kon er perfect op spelen, dan hebk eens geprobeerd carmods erin te zetten met ggmm( gta garage mod manager), maar toen ik game opstartte en ik startte new game toen kwam ik op het laadscherm van SA, en hij laad snel tot aan de helft, maar daarna stopt hij, en als ik taakbeheer start toont ie aan de gta SA niet reageert, en kan ik het alleen op die manier afsluiten ook, maar erna heb ik dan weer alles van mods of andre dingen eruit gehaald, niks, geherinstalleerd, weer datzelfde probleem....
Ik heb gisteren gta san-andreas gekocht( had een bon van 10 euro en ik vond niks beter en goedkoper
), en kheb hem dan dus gisteren geïnstalleerd,en ik kon er perfect op spelen, dan hebk eens geprobeerd carmods erin te zetten met ggmm( gta garage mod manager), maar toen ik game opstartte en ik startte new game toen kwam ik op het laadscherm van SA, en hij laad snel tot aan de helft, maar daarna stopt hij, en als ik taakbeheer start toont ie aan de gta SA niet reageert, en kan ik het alleen op die manier afsluiten ook, maar erna heb ik dan weer alles van mods of andre dingen eruit gehaald, niks, geherinstalleerd, weer datzelfde probleem....
ik wil echt weer spelen, help me plz