Jump to content

[REL]1 april programma 'blokkeerder'


Casss

Recommended Posts

De bedoeling hiervan is dat een een bestandje (msgbox.vbs) in de C:\ schijf map zet en een snelkoppeling van het buroblad van het slachtoffer vervangt (bijvoorbeeld Inter Explorer) met de snelkoppeling naar C:\msgbox.vbs, dan geef je die snelkoppeling bv. de naam Internet Explorer en het pictogram van IE, dan lijkt het als of er niks veranderd is. Maar als het slachtoffer dan IE wil starten van zijn buroblad dan komt er te staan, dit programma is geblokkeerd (wat dus eigenlijk helemaal niet zo is) Je kan ook msgbox.vbs aanpassen en je eigen bericht laten weergeven (uitleg staat erin)

LET OP: Dit programma is niet schadelijk en blokkeert helemaal niks, het lijkt alleen zo. Het is natuurlijk wel handig als je na de fop het pictogram weer goed maakt.

Zeg maar wat jullie er van vinden. Het is niet echt een REL maar wel leuk.

Vooorbeeld:

post-111245-1270131243,6.png

Download: Benodigde bestanden.zip

Bewerkt: door Gta-kneusje
Link to comment
Delen op andere websites

Opzich leuk, alleen jammer dat .vbs zo achterhaald is als wat en zo'n beetje elke moderne virusscanner aan de bel trekt als je dit type bestand wilt openen.

Bewerkt: door Sprunk
Link to comment
Delen op andere websites

Opzich leuk, alleen jammer dat .vbs zo achterhaald is als wat en zo'n beetje elke moderne virusscanner aan de bel trekt als je dit type bestand wilt openen.

:D Sprunk vind het leuk. Ik kan er ook wel een EXE van maken. En is AVG geen moderne virus scanner dan? nosmile.gif Die deed niks. Dat icoontje van uitvoeren lijd naar de .vbs dus op het buroblad merk je er niks van

En als ik het een .exe is het ook niet meer makkelijk bewerkbaar.

@ Hieronder: Whahaha shiny.gif kan je niet instellen dat een bepaald bestandstype niet gescand word

Bewerkt: door Gta-kneusje
Link to comment
Delen op andere websites

AVG ken ik niet, maar ik weet wel dat ik meldingen krijg van McAffee als ik een .vbs probeer te openen. Anyways, het is zeker leuk. Ik ga het toepassen op mijn PC voor als mijn broertje vanavond denkt GTA IV te kunnen spelen. Pijnlijk. :-(

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is nog niet één van de vele irritante dingetjes die ik gemaakt heb. Sorry hoor maar ik moet even op mijn moeders computer ... eh internetten emo.gif

Edit:

Ik heb vandaag bij mijn moeders PC een screen van het buroblad gemaakt, deze als burobladachtergrond ingesteld en de pictogrammetjes daarna in de prullenbak gedouwd. Je ziet nog wel pictogrammetje (op de achtergrond) maar ze werken niet worshippy.gif wedden dat mij moeder het niet merkt?

Hier onder: Hahahaha

Bewerkt: door Gta-kneusje
Link to comment
Delen op andere websites

Ah ja, dat herinnert me aan een grap die we eens uithaalden met onze leerkracht.

Heel droog een .bat bestandje gemaakt dat tot in detail een blue screen kon simuleren. Het pictogram hadden we vervangen voor dat van Adobe Flash. Gevolg: een leerkracht in volle paniek. :clown:

Ik zal eens kijken of ik het nog kan vinden. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...