Geplaatst: 3 april 201015 jaren comment_1620882 Ik wil van Vice City een enorm strijdveld maken. Nu wil ik graag weten hoe ik Gangs in een gebied laat spawnen, en hoe ik hun wapens aanpas naar MP5, M4 etcetera. Ik heb hier totaal geen verstand van en het leek me het beste om het hier te plaatsen. Alvast bedankt
Geplaatst: 8 april 201015 jaren comment_1624786 Lastig is het waarschijnlijk niet, ik heb alleen een hard time de juiste bestanden te vinden waar dit in aangegeven staat. Ik heb flink wat rondgesnuffeld in de Vice City bestanden, maar kan het niet vinden waar dit gedefinieerd staat. Bij San Andreas zat het dacht ik bij pedgrp.dat of ped.ide, maar bij Vice City niet.
Geplaatst: 29 april 201015 jaren Auteur comment_1640678 Is er al voortgang Beagle?? Beagle, hoe pas je dat dan aan in SA trouwens? Daar zou ik zoiets ook wel willen, zonder cheats... Bewerkt: 29 april 201015 jaren door Cuban Gangster
Ik wil van Vice City een enorm strijdveld maken. Nu wil ik graag weten hoe ik Gangs in een gebied laat spawnen, en hoe ik hun wapens aanpas naar MP5, M4 etcetera. Ik heb hier totaal geen verstand van en het leek me het beste om het hier te plaatsen.
Alvast bedankt