Jump to content
Geplaatst:
comment_1620907

Hey,

Telkens als ik een bewerkte texture wil importeren geeft TXDWorkshop een foutmelding; ''Stream read error.'' En als ik een bestand wil toevoegen zegt ie; ''Exception EFOpenError in module dxt.dll at 0000B482.''

Ik exporteer de bestanden altijd als .bmp zodat ik ze kan bewerken en als ik klaar ben sla ik de bestanden op als .bmp 16bit.

Alvast bedankt, LSDesign.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1621024

Hey,

Telkens als ik een bewerkte texture wil importeren geeft TXDWorkshop een foutmelding; ''Stream read error.'' En als ik een bestand wil toevoegen zegt ie; ''Exception EFOpenError in module dxt.dll at 0000B482.''

Ik exporteer de bestanden altijd als .bmp zodat ik ze kan bewerken en als ik klaar ben sla ik de bestanden op als .bmp 16bit.

Alvast bedankt, LSDesign.

Open TXDWorkshop als administrator, export plaatjes met .bmp en inport als .tga dat werkt bij mij geen problemen.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1621044

Open TXDWorkshop als administrator, export plaatjes met .bmp en inport als .tga dat werkt bij mij geen problemen.

Ja maar met welk programma kan ik .tga bestandenmaken?

@admins: Doe hier maar een :slotje: op, het is al gelukt :tu:

Bewerkt: door LSDesign

Geplaatst:
comment_1621241

Open TXDWorkshop als administrator, export plaatjes met .bmp en inport als .tga dat werkt bij mij geen problemen.

Ja maar met welk programma kan ik .tga bestandenmaken?

@admins: Doe hier maar een :slotje: op, het is al gelukt :tu:

Photoshop doe ik dat

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.