Ik wil ditmaal weer een nieuwe signature, maar nu iets heel anders; zoals jullie weten heet ik Grand Theft Auto TOM. Ik zat net te denken van: "Als je zo heet moet je eigenlijk daarvoor een soort signature hebben voor je eigen game!" Dus wat ik wil zeggen is: ik wil een signature waarop het lijkt dat ik zeg maar, een nieuwe GTA ben!
Type: reclame voor "Grand Theft Auto TOM"
Stijl: GTA artwork
Grootte: 500x150 (dus binnen toegestane waarden!)
Voorbeeld:Yusuf Amir (alleen hoofd) Helicopter (alleen helicopter) Auto (alleen voertuig zelf) F620 (alleen de wagen vooraan: de F620) Hopelijk is dit genoeg.
Tekst: Grand Theft Auto TOM, out now for PlayStation3 and Xbox 360! ("Grand Theft Auto" in Pricedown lettertype en mijn naam in ander passend lettertype. De rest mag je zelf weten!
Rand: Het liefst zwart ofzo.
Kleuren: Passend
Render (optioneel): Wat is een render precies?
Extra (optioneel): Het is gewoon een soort reclame.
Hopelijk kunnen jullie hiermee wat.
Mvg Grand Theft Auto TOM
PS: sorry dat ik een aanvraag doe zo laat, maar kon me niet inhouden. En dus voor bij die artwork: je HOEFT het niet zelf te maken (lijkt me te lastig) dus mag je het ook gewoon van internet halen en er 1 geheel van maken. Succes met deze opdracht!
Hoi!
Ik wil ditmaal weer een nieuwe signature, maar nu iets heel anders; zoals jullie weten heet ik Grand Theft Auto TOM.
Ik zat net te denken van: "Als je zo heet moet je eigenlijk daarvoor een soort signature hebben voor je eigen game!" Dus wat ik wil zeggen is: ik wil een signature waarop het lijkt dat ik zeg maar, een nieuwe GTA ben!
Type: reclame voor "Grand Theft Auto TOM"
Stijl: GTA artwork
Grootte: 500x150 (dus binnen toegestane waarden!)
Voorbeeld: Yusuf Amir (alleen hoofd) Helicopter (alleen helicopter) Auto (alleen voertuig zelf) F620 (alleen de wagen vooraan: de F620) Hopelijk is dit genoeg.
Tekst: Grand Theft Auto TOM, out now for PlayStation3 and Xbox 360! ("Grand Theft Auto" in Pricedown lettertype en mijn naam in ander passend lettertype. De rest mag je zelf weten!
Rand: Het liefst zwart ofzo.
Kleuren: Passend
Render (optioneel): Wat is een render precies?
Extra (optioneel): Het is gewoon een soort reclame.
Hopelijk kunnen jullie hiermee wat.
Mvg Grand Theft Auto TOM
PS: sorry dat ik een aanvraag doe zo laat, maar kon me niet inhouden.
En dus voor bij die artwork: je HOEFT het niet zelf te maken (lijkt me te lastig) dus mag je het ook gewoon van internet halen en er 1 geheel van maken.
Succes met deze opdracht!