April 5, 201016 yr Ik heb een probleem, Ik heb GTA IV geinstalleerd, maar als ik het spel wil opstarten krijg ik een zwart sherm en daarna een error met: DD3D50 Hoe kan ik dit oplossen?.
April 6, 201016 yr DD3D50 D3D Error - DirectX 9 video card required http://www.rockstargames.com/support/gta4pc/GTAIV_Error_Codes_ALL_EN.htmlTwee mogelijkheden: Je moet DirectX 9 of hoger installeren Je videokaart is veel te zwak
Ik heb een probleem, Ik heb GTA IV geinstalleerd, maar als ik het spel wil opstarten krijg ik een zwart sherm en daarna een error met: DD3D50 Hoe kan ik dit oplossen?.