Geplaatst: 6 april 201015 jaren comment_1622929 Beste leden, ik heb al sinds ik mijn eerste videospel gekregen heb, interesse in het designen van games. ik weet dat dit er misschien totaal niet het geschikte forum voor is, maar ik zou heel graag mijn eigen game maken. Op het internet heb ik al tientallen forums gevonden, maar telkens voor een grote game. het spel die ik zou willen maken mag gerust in de vorm zijn van "Scorched Earth" (niet het gerenoveerde spel in 3D!!). kan er iemand mij helpen? zo ja, je mag me gerust een PM sturen. met vriendelijke groet, I-cer
Geplaatst: 7 april 201015 jaren comment_1623613 Ik heb je toch nog die nederlandse link van Techzine gestuurt.. En anders, google zelf ook eens . (Gewoon in het NL intypen.)
Geplaatst: 7 april 201015 jaren comment_1623649 Ik heb je toch nog die nederlandse link van Techzine gestuurt.. En anders, google zelf ook eens . (Gewoon in het NL intypen.) Of je 'vingt' het bolletje "pagina's in het nederlands" aan?
Geplaatst: 7 april 201015 jaren comment_1623656 Ik heb je toch nog die nederlandse link van Techzine gestuurt.. En anders, google zelf ook eens . (Gewoon in het NL intypen.) Of je 'vingt' het bolletje "pagina's in het nederlands" aan? Het is toch vinkt? Ontopic: Je kunt echt heel veel op websites tutorials vinden. Ik snap dat niet iedereen Engels evengoed kan, maar alsnog. (Ik kan ook niet zeer goed ENG.) Kijk hier eens Ik denk dat je hier wel zult vinden wat je zoekt. Bewerkt: 7 april 201015 jaren door Fedmas
Geplaatst: 7 april 201015 jaren Auteur comment_1623752 laat maar, ik moest wat zoeken als je 1 haakje op de verkeerde plaats zet, is heel je spel kapot :o
Geplaatst: 7 april 201015 jaren Auteur comment_1624112 Welkom bij het programmeren! ja maar ik kan ook nog maar de objecten plaatsen op coordinaten en de background en foreground maken
Geplaatst: 7 april 201015 jaren comment_1624126 Ik had dit een tijdje geleden gevonden. Kan je misschien hier wat mee ? Klik
Geplaatst: 8 april 201015 jaren Auteur comment_1624308 Ik had dit een tijdje geleden gevonden. Kan je misschien hier wat mee ? Klik dankjewel! idd, het ziet er wel goed uit, maar ik ben nu begon met XNA te leren in C#, en daar zal ik mee doorgaan.. mvg, ice
Beste leden,
ik heb al sinds ik mijn eerste videospel gekregen heb, interesse in het designen van games.
ik weet dat dit er misschien totaal niet het geschikte forum voor is, maar ik zou heel graag mijn eigen game maken.
Op het internet heb ik al tientallen forums gevonden, maar telkens voor een grote game.
het spel die ik zou willen maken mag gerust in de vorm zijn van "Scorched Earth" (niet het gerenoveerde spel in 3D!!).
kan er iemand mij helpen?
zo ja, je mag me gerust een PM sturen.
met vriendelijke groet,
I-cer