Geplaatst: 6 april 201015 jaren comment_1622977 ik heb een trauma/LIFELINER skin gemaakt voor dezelfde model als de NL politie helikopter die ik heb geskind hij is nog in aanbouw maar heb al een voorproefje: v1.1: die klm vliegtuig geef ik nog niet uit vanwege ik nog niet daar toestemming voor heb. de rights voor de heli zijn te zien bij de NL politie helikopter http://www.gtaforum.nl/topic/110900-nederlandse-eurocopter-ec-135%26%238207;-politie-helikopter/ mvg, onbekendeiv download: Klik ps. ik heb de raindance vervangen voor dit model Bewerkt: 11 april 201015 jaren door onbekendeIV
Geplaatst: 6 april 201015 jaren comment_1622978 Welk voertuig vervang de heli ? Btw, je moet echt een bete PC kopen en GTA IV modde ;p
Geplaatst: 6 april 201015 jaren Auteur comment_1622985 Welk voertuig vervang de heli ? Btw, je moet echt een bete PC kopen en GTA IV modde ;p hij vervangt de Raindance en ja ik moet eens echt mn pc vervangne alleen duurt het lang voor dat ik het geld bij elkaar heb
Geplaatst: 6 april 201015 jaren comment_1622986 Ziet er leuk uit man! Wanneer kan ik 'm downloaden? (Je hebt zeker de rights?)
Geplaatst: 6 april 201015 jaren Auteur comment_1622991 Ziet er leuk uit man! Wanneer kan ik 'm downloaden? (Je hebt zeker de rights?) zeker binnen eind deze week als gtagarage mee zit de rights zijn te lezen bij de nl politie helikopter
Geplaatst: 9 april 201015 jaren comment_1625627 is hij inmiddels al te downloaden want hij is echt te gaaf is hij inmiddels al te downloaden want hij is echt te gaaf >>> Door Beagle: Dubbelpost samengevoegd; zal vast wel een foutje geweest zijn.<<<
Geplaatst: 10 april 201015 jaren Auteur comment_1625803 is hij inmiddels al te downloaden want hij is echt te gaaf nog niet maar ik zou hem nu ff gaan uploaden
Geplaatst: 10 april 201015 jaren comment_1626335 is hij inmiddels al te downloaden want hij is echt te gaaf nog niet maar ik zou hem nu ff gaan uploaden okee is hij inmiddels al te downloaden want hij is echt te gaaf nog niet maar ik zou hem nu ff gaan uploaden okee weet jij ook iets van de landrover politie en de ambulance ford E150 >>> Door Beagle: Posts samengevoegd; gebruik de bewerk knop.<<<
Geplaatst: 11 april 201015 jaren Auteur comment_1626804 is hij inmiddels al te downloaden want hij is echt te gaaf nog niet maar ik zou hem nu ff gaan uploaden okee is hij inmiddels al te downloaden want hij is echt te gaaf nog niet maar ik zou hem nu ff gaan uploaden okee weet jij ook iets van de landrover politie en de ambulance ford E150 >>> Door Beagle: Posts samengevoegd; gebruik de bewerk knop.<<< ben je soms mafje1234 op youtube? download link!!!! >>> Door DaBeast: Posts samengevoegd..<<<
Geplaatst: 11 april 201015 jaren comment_1627299 is hij inmiddels al te downloaden want hij is echt te gaaf nog niet maar ik zou hem nu ff gaan uploaden okee is hij inmiddels al te downloaden want hij is echt te gaaf nog niet maar ik zou hem nu ff gaan uploaden okee weet jij ook iets van de landrover politie en de ambulance ford E150 >>> Door Beagle: Posts samengevoegd; gebruik de bewerk knop.<<< ben je soms mafje1234 op youtube? jaa
Geplaatst: 12 april 201015 jaren comment_1627953 super duper mega idioot te gek gaaf hij is er!!!!! ga hem meteen proberen
ik heb een trauma/LIFELINER skin gemaakt voor dezelfde model als de NL politie helikopter die ik heb geskind
hij is nog in aanbouw maar heb al een voorproefje:
v1.1:
die klm vliegtuig geef ik nog niet uit vanwege ik nog niet daar toestemming voor heb.
de rights voor de heli zijn te zien bij de NL politie helikopter
http://www.gtaforum.nl/topic/110900-nederlandse-eurocopter-ec-135%26%238207;-politie-helikopter/
mvg,
onbekendeiv
download: Klik
ps. ik heb de raindance vervangen voor dit model
Bewerkt: door onbekendeIV