Beste , op een youtube-filmpje zag ik de Simple Native trainer.
Ik heb dat gedownload , en het extract naar mijn IV mappen.
Daarna heb ik de ASI-loader van Alexander Blade gedownload , en die dsound.dll ook extract naar Iv mappen.
Als ik nu GTAIV opstart , krijg ik een menu van Simple Native Trainer , waarop er na 2 seconden een foutmelding komt , waar ze zeggen : Er is een probleem opgetreden waardoor het programma niet goed meer werkt. Gta IV moet worden afgesloten.
Ik gebruik Windows 7 , en ik heb v 1.0.0.4 van GTA IV.
Voordat ik dit had gedownload , werkte alles normaal .
IK heb ook al geprobeert met : Uitvoeren als administrator , maar dat lukt niet !
Kan iemand mij helpen ?!
Groet, Smithie
Note : Ik vind het vrij gek dat de asi-loader maar 1 file bevat , is dat normaal ?
Beste , op een youtube-filmpje zag ik de Simple Native trainer.
Ik heb dat gedownload , en het extract naar mijn IV mappen.
Daarna heb ik de ASI-loader van Alexander Blade gedownload , en die dsound.dll ook extract naar Iv mappen.
Als ik nu GTAIV opstart , krijg ik een menu van Simple Native Trainer , waarop er na 2 seconden een foutmelding komt , waar ze zeggen : Er is een probleem opgetreden waardoor het programma niet goed meer werkt. Gta IV moet worden afgesloten.
Ik gebruik Windows 7 , en ik heb v 1.0.0.4 van GTA IV.
Voordat ik dit had gedownload , werkte alles normaal .
IK heb ook al geprobeert met : Uitvoeren als administrator , maar dat lukt niet !
Kan iemand mij helpen ?!
Groet, Smithie
Note : Ik vind het vrij gek dat de asi-loader maar 1 file bevat , is dat normaal ?