Geplaatst: 9 april 201015 jaren comment_1625393 Beste mensen, Ik heb vandaag nieuwe schoenen gekocht, maar als ik op die schoenen loop dan maken ze een raar geluid Ik (heb All Star schoenen gekocht) Weet iemand hoe dat kan?
Geplaatst: 9 april 201015 jaren comment_1625395 Beste mensen, Ik heb vandaag nieuwe schoenen gekocht, maar als ik op die schoenen loop dan maken ze een raar geluid Ik (heb All Star schoenen gekocht) Weet iemand hoe dat kan? , dat vind ik echt grappig. Heb je al eens aan de onderkant/in de schoen gekeken? Bewerkt: 9 april 201015 jaren door Dakendak
Geplaatst: 9 april 201015 jaren Auteur comment_1625407 Beste mensen, Ik heb vandaag nieuwe schoenen gekocht, maar als ik op die schoenen loop dan maken ze een raar geluid Ik (heb All Star schoenen gekocht) Weet iemand hoe dat kan? , dat vind ik echt grappig. Heb je al eens aan de onderkant/in de schoen gekeken? Wat is daar nou zo grappig aan ? Ik vraag of iemand een oplossing weet en niet van die domme opmerkingen
Geplaatst: 9 april 201015 jaren comment_1625408 Kan je het geluid opnemen en het op youtube posten? Dan kunnen wij ons dit fenomeen goed bestuderen.
Geplaatst: 9 april 201015 jaren comment_1625428 Beste mensen, Ik heb vandaag nieuwe schoenen gekocht, maar als ik op die schoenen loop dan maken ze een raar geluid Ik (heb All Star schoenen gekocht) Weet iemand hoe dat kan? , dat vind ik echt grappig. Heb je al eens aan de onderkant/in de schoen gekeken? Wat is daar nou zo grappig aan ? Ik vraag of iemand een oplossing weet en niet van die domme opmerkingen Ik vroeg of je niets verdacht zag aan de schoen... Lees het vetgedrukte deel.
Geplaatst: 9 april 201015 jaren Auteur comment_1625436 Beste mensen, Ik heb vandaag nieuwe schoenen gekocht, maar als ik op die schoenen loop dan maken ze een raar geluid Ik (heb All Star schoenen gekocht) Weet iemand hoe dat kan? , dat vind ik echt grappig. Heb je al eens aan de onderkant/in de schoen gekeken? Wat is daar nou zo grappig aan ? Ik vraag of iemand een oplossing weet en niet van die domme opmerkingen Ik vroeg of je niets verdacht zag aan de schoen... Lees het vetgedrukte deel. Ok excuses voor mijn reactie, ik zie verder niks verdachts aan mijn binnenkant of onderkant Kan het misschien liggen aan dat de schoenen net nieuw zijn? Bewerkt: 9 april 201015 jaren door Metal-Bullets
Geplaatst: 9 april 201015 jaren comment_1625442 Als het een beetje piepend is wel ja. Zoiets dus. En bij elke stap dan een piepje? Bewerkt: 9 april 201015 jaren door Djmaddox
Geplaatst: 9 april 201015 jaren comment_1625500 Ach, ik had dit ook. Remember the Pixar logo? Het geluid waar die lamp op de I springt, lijkt het daar niet op? Niet echt te verhelpen, schoenen vaster maken?
Geplaatst: 9 april 201015 jaren comment_1625503 Ik heb soms wel bij nieuwe all stars dat de achterkant van mijn voet (mijn hiel dus) dat die schuurt tegen mijn schoen waardoor je nogal een raar geluid krijgt, maar dat gaat wel weg.
Geplaatst: 10 april 201015 jaren Auteur comment_1625814 Ik ben net naar de winkel geweest, en heb een maatje kleiner genomen maar nu hoor je het geluid niet meer . De verkoper van gisteren had mij verkeerde grootte schoenen gegeven
Geplaatst: 10 april 201015 jaren comment_1625819 Nee.. NEE!!! Nee, dit meen je toch niet? Je maakt serieus een topic aan omdat je schoenen piepen? En dan word je nog boos op leden die er een beetje lollig mee omgaan..? En ik maar denken dat ik alles al had gezien hier..
Beste mensen,
Ik heb vandaag nieuwe schoenen gekocht, maar als ik op die schoenen loop dan maken ze een raar geluid
Ik (heb All Star schoenen gekocht)
Weet iemand hoe dat kan?