Geplaatst: 12 april 201015 jaren comment_1628189 Waarom kan je die niet meer aan zetten? Wat bedoel je??? Wand ik kan me niet herinneren dat je in de MP op GTA 4 met een copskin een free mod kan doen de cops zijn alleen bij de cops en croops ??
Geplaatst: 16 april 201015 jaren Auteur comment_1630975 Waarom kan je die niet meer aan zetten? Wat bedoel je??? Wand ik kan me niet herinneren dat je in de MP op GTA 4 met een copskin een free mod kan doen de cops zijn alleen bij de cops en croops ?? Dat de cops aanstaan bij freemode dat je wanted krijgt
Geplaatst: 5 mei 201015 jaren comment_1645148 Het KON idd wel, als je goed kijkt zie je iets met "Police" staan die kan je niet meer op ON zetten. Hetzelfde geld voor Auto-aim. Volgens mij komt dit door de patch.
Geplaatst: 5 mei 201015 jaren comment_1645256 Je kunt "Police" wel aanzetten, namelijk op de volgende manier: Selecteer telefoon >>> Multiplayer >>> Preferences >>> Police >>> Er staan 3 keuzes; kies 1 van die keuzes. In het geval van de topicstarter kies je "On". Alleen op deze manier kun je zowel "Police" als "Aim" en "Friendly fire" wijzigen. Bewerkt: 5 mei 201015 jaren door Grand Theft Auto TOM
Waarom kan je die niet meer aan zetten?