Geplaatst: 11 april 201015 jaren comment_1627030 Hallo, ik heb pas BF-V gekocht maar als ik Multiplayer wil doen zegt hij "Wrong version" Wat moet ik nu doen? Is het trouwens ook mogelijk om als Vietnam te spelen, nieuwe wapens te unlocken of wapens van Vietnam te gebruiken? En hoe krijg je een parachute? :$ Alvast bedankt! EDIT: Waar kan ik zien in welke maps ik welke wapens kan gebruiken? Ik wil namelijk de XM148 uitproberen Bewerkt: 1 mei 201015 jaren door hippiebus
Geplaatst: 11 april 201015 jaren comment_1627057 Hallo, ik heb pas BF-V gekocht maar als ik Multiplayer wil doen zegt hij "Wrong version" Wat moet ik nu doen? Is het trouwens ook mogelijk om als Vietnam te spelen, nieuwe wapens te unlocken of wapens van Vietnam te gebruiken? En hoe krijg je een parachute? Update of patch downloaden. In een spel gewoon als van team switchen. Dat doe je in de Class / Weapon select screen. Daarin klik je links bovenin op de Vietnamese vlag. Standaard instellingen: dan druk je op '9'. Dat kan zodra je vanuit de lucht valt. Bewerkt: 11 april 201015 jaren door Rinaldootje
Geplaatst: 11 april 201015 jaren Auteur comment_1627076 Hallo, ik heb pas BF-V gekocht maar als ik Multiplayer wil doen zegt hij "Wrong version" Wat moet ik nu doen? Is het trouwens ook mogelijk om als Vietnam te spelen, nieuwe wapens te unlocken of wapens van Vietnam te gebruiken? En hoe krijg je een parachute? Update of patch downloaden. In een spel gewoon als van team switchen. Dat doe je in de Class / Weapon select screen. Daarin klik je links bovenin op de Vietnamese vlag. Standaard instellingen: dan druk je op '9'. Dat kan zodra je vanuit de lucht valt. Dankje
Geplaatst: 1 mei 201015 jaren Auteur comment_1642142 Ik heb nog een vraag, Waar kan ik zien in welke maps ik welke wapens kan gebruiken? Ik wil namelijk de XM148 uitproberen
Hallo, ik heb pas BF-V gekocht maar als ik Multiplayer wil doen zegt hij "Wrong version"
Wat moet ik nu doen?
Is het trouwens ook mogelijk om als Vietnam te spelen, nieuwe wapens te unlocken of wapens van Vietnam te gebruiken?
En hoe krijg je een parachute? :$
Alvast bedankt!
EDIT:
Waar kan ik zien in welke maps ik welke wapens kan gebruiken?
Ik wil namelijk de XM148 uitproberen
Bewerkt: door hippiebus