April 11, 201016 yr Hallo. Ik heb GTA CW op de DS en ik wil graag multi-player doen. Alleen werkt dit niet. (Het is misschien dat ik het fout doe.). Ik wil graag jullie hulp, want ik heb nog nooit MP gedaan met cw.
April 11, 201016 yr Author Ja maar ik kan geen WIFI want ik moet daarvoor iets doen in mijn Airport. Maar ik bedoel: GTA CW>menu>multiplayer en dat is 't.
Hallo.
Ik heb GTA CW op de DS en ik wil graag multi-player doen. Alleen werkt dit niet. (Het is misschien dat ik het fout doe.).
Ik wil graag jullie hulp, want ik heb nog nooit MP gedaan met cw.