Geplaatst: 20 juni 200519 jaren comment_160167 Hoi, Ik ben ergens achter gekomen, nml: Als je naar de Gym wil en je wil snel gespierd worden maar je moet weer op de volgende dag wachten moet je: -De Gym in, en weer uit. -De Gym in, en weer uit. -De Gym in, en weer uit. -En als laats de Gym weer in. op deze manier kun je veel langer dan normaal trainen. Misschien kun je nog langer als je vaker in en uit gaat, dat heb ik nog niet geprobeerd. Als iemand het heeft geprobeerd dan hoor ik het graag of het ook bij iemand anders is gelukt. Bewerkt: 20 juni 200519 jaren door RWW
Geplaatst: 27 juni 200519 jaren comment_166450 als het goed als je gaat opslaan en daarna weer load game drukt kun je weer de GYM in
Geplaatst: 27 juni 200519 jaren comment_166458 Als er staat "come back tomorrow" kan je pas terug trainer nadat het 00.00u geweest is. Dus per keer je saved ben je 6 uur vooruit. Save dus gewoon totdat het weer 00.00u geweest is. Meestal moet je dus 4 keer saven.
Hoi,
Ik ben ergens achter gekomen, nml:
Als je naar de Gym wil en je wil snel gespierd worden maar je moet weer op de volgende dag wachten moet je:
-De Gym in, en weer uit.
-De Gym in, en weer uit.
-De Gym in, en weer uit.
-En als laats de Gym weer in.
op deze manier kun je veel langer dan normaal trainen.
Misschien kun je nog langer als je vaker in en uit gaat, dat heb ik nog niet geprobeerd.
Als iemand het heeft geprobeerd dan hoor ik het graag of het ook bij iemand anders is gelukt.
Bewerkt: door RWW