Ik heb een Samsung Star GT-S5230, en zat zonet even een spelletje te spelen. Deze heet Diamond Twister. Toen het level afgelopen was klikte ik een aantal keer op next. Wat ik niet wist, is dat, als je verder klikt de volledige versie kan kopen Deze heb ik dus nu, welke €4,50 kost. Dit wil ik helemaal niet. Aangezien het geldbedrag eraf gaat bij de SMS'jes die je krijgt heb ik de ontgrendelcode maar wel gewoon ingevoerd. Vraag:
- Is dit eenmalige betaling, of krijg je vaker SMS'jes, waar je dan voor moet betalen?
- Hoe krijg ik dit eraf? Dit volledige spel hoef ik niet en ik wil er al helemaal niet voor betalen.
Hey
Ik heb een Samsung Star GT-S5230, en zat zonet even een spelletje te spelen. Deze heet Diamond Twister. Toen het level afgelopen was klikte ik een aantal keer op next. Wat ik niet wist, is dat, als je verder klikt de volledige versie kan kopen
Deze heb ik dus nu, welke €4,50 kost. Dit wil ik helemaal niet. Aangezien het geldbedrag eraf gaat bij de SMS'jes die je krijgt heb ik de ontgrendelcode maar wel gewoon ingevoerd. Vraag:
- Is dit eenmalige betaling, of krijg je vaker SMS'jes, waar je dan voor moet betalen?
- Hoe krijg ik dit eraf? Dit volledige spel hoef ik niet en ik wil er al helemaal niet voor betalen.
Ik heb prepaid. (Vodafone).
Alvast bedankt voor hulp.