Geplaatst: 13 april 201015 jaren comment_1628520 Er is vandaag een nieuwe update van GTA IV gelanceerd met fixes maar vooral een nieuw opstart menu. Nou maak ik me daar nogal een beetje zorgen om. Met de aankomende episodes is het dus mogelijk om ze via de store te downloaden en via het menu van GTA IV op te starten. Nu kan ik dat dus niet (omdat ik geen 18 ben ) en wil gewoon de dvd in de winkel kopen. Mijn vraag is nu dus, ben je verplicht als GTA IV bezitter de episodes te downloaden via de store in plaats van dat je ze in de winkel koopt??? Werkt het dan gewoon omdat je de bestanden naar je harde schijf kopieerd??? groetjes
Geplaatst: 16 april 201015 jaren comment_1631353 Dat schijnt alleen te werken bij via GfwL gedownloade versie's, en niet als je de DVD hebt aangeschaft. Beetje krom, maar het is nou eenmaal zo gemaakt door Rockstar.
Geplaatst: 19 april 201015 jaren comment_1633315 Bij mij is de probleem dat ik hem niet kan starten Toen ik hem opnieuw isntaleerde werkte hij goed en direct naar de isntalatie van de update. Maar de volgende dag kon ik weer niet spellen Kunnen jullie me plz helpen Gr. kratod P's heb naar r* star gemaild, maar die zeiden ook niks terug
Geplaatst: 19 april 201015 jaren Auteur comment_1633397 ik heb eens in de bestandsmap van de Episodes gekeken en vond al snel de mappen 'TLAD' en 'TBoGT'. zou t kunnen helpen als ik die 2 mappen in de map van mijn GTA IV installatie gooi?????
Geplaatst: 21 april 201015 jaren comment_1634393 Nee. Want dan kun je het hele spel niet meer spelen. Dat had ik dus ook al geprobeerd
Geplaatst: 22 april 201015 jaren comment_1635273 Hoe ziet de GTA IV root dir eruit bij een gedownloade Episodes?
Er is vandaag een nieuwe update van GTA IV gelanceerd met fixes maar vooral een nieuw opstart menu.
Nou maak ik me daar nogal een beetje zorgen om.
Met de aankomende episodes is het dus mogelijk om ze via de store te downloaden en via het menu van GTA IV op te starten.
Nu kan ik dat dus niet (omdat ik geen 18 ben
) en wil gewoon de dvd in de winkel kopen.
Mijn vraag is nu dus, ben je verplicht als GTA IV bezitter de episodes te downloaden via de store in plaats van dat je ze in de winkel koopt???
Werkt het dan gewoon omdat je de bestanden naar je harde schijf kopieerd???
groetjes