Jump to content
Geplaatst:
comment_1628806

Beste leden,

Een hele simpele vraag met maar 1 antwoord. Ja of nee.

Is er een God?

Dus niet één bepaalde God, het kan ook Budda zijn.

Maakt niet uit wie of wat, gewoon een God.

Zet je mening hier neer met argumenten.

In de poll staat Ja, want.... of Nee, want....

De puntjes staan voor jouw argumenten. Gelieve ook zo in te vullen.

Er zijn wel een paar regeltjes:

- Graag eerlijk zijn

- Als je reageert, stem dan ook!

- Als je stemt, reageer dan met een post en ga niet zomaar weg. Geef argumenten waarom!

- Onderbouw je mening. Niet een lullig zinnetje, maar een goed sterk verhaal met goede argumenten.

- Graag geen sarcasme, het is serieus.

- Ga niet offtopic.

@thegodfather91 hier beneden: Dit topic is om te kijken hoeveel mensen er in een God geloven. Niet of je erin gelooft.

Alvast bedankt,

Twist :cya:

Bewerkt: door Twister24

• Reacties 214
  • Bezichtigingen 14.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Antwoord eerlijk A.U.B. 98 leden hebben gestemd

1. 1. Bestaat er een God?

• Ja, want....
      27
    • Nee, want....
      71

Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1777940

''de wereld is er altijd al geweest niets/niemand heeft de wereld gemaakt.''

en zin waar veel mensen het moeilijk mee zullen hebben, maar als je die begrijpt en ook denkt dat het waarheid is. kun je veel vragen oplossen.

oneindigheid is iets wat bestaat maar weinig mensen kunnen snappen. niet alles heeft een begin en een einde nodig.

Hoezo zou oneindigheid in ruimte en tijd bestaan? Definieer oneindigheid? Is er iets wat een eventueel eindig heelal tegen zou spreken?

Lijkt mij nogal een botte bewering om zo maar te stellen dat het oneindig is. Zonder dat verder toe te lichten.

Geplaatst:
comment_1778476

Je moet maar eens kijken wat andere mensen geloven en dat vergelijken met je eigen godsdienst(als je er 1 hebt)

Das goed om alles in perspectief te kijken(van een afstandje)

Leuk detail: Hindoes geloven in reïncarnatie. Als je slecht leeft, kun je als een arm persoon geboren worden. Of als je echt slecht leeft, als een varken, of boom.

Maar als je echt, echt, echt slecht leeft...EEN VROUW

Nee, dit verzin ik echt niet :D

Geplaatst:
comment_1780449

God geloof ik totaal niet in, ik wil eerst keihard bewijs hebben, iets tastbaars. Ik vind niet dat je dingen die op dit moment onverklaarbaar zijn god de schuld van moet geven. In ALLE gevallen moet er een andere verklaring voor zijn denk ik.

Bewerkt: door Gta Ripper

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.