Jump to content
Geplaatst:
comment_1628806

Beste leden,

Een hele simpele vraag met maar 1 antwoord. Ja of nee.

Is er een God?

Dus niet één bepaalde God, het kan ook Budda zijn.

Maakt niet uit wie of wat, gewoon een God.

Zet je mening hier neer met argumenten.

In de poll staat Ja, want.... of Nee, want....

De puntjes staan voor jouw argumenten. Gelieve ook zo in te vullen.

Er zijn wel een paar regeltjes:

- Graag eerlijk zijn

- Als je reageert, stem dan ook!

- Als je stemt, reageer dan met een post en ga niet zomaar weg. Geef argumenten waarom!

- Onderbouw je mening. Niet een lullig zinnetje, maar een goed sterk verhaal met goede argumenten.

- Graag geen sarcasme, het is serieus.

- Ga niet offtopic.

@thegodfather91 hier beneden: Dit topic is om te kijken hoeveel mensen er in een God geloven. Niet of je erin gelooft.

Alvast bedankt,

Twist :cya:

Bewerkt: door Twister24

• Reacties 214
  • Bezichtigingen 14.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Antwoord eerlijk A.U.B. 98 leden hebben gestemd

1. 1. Bestaat er een God?

• Ja, want....
      27
    • Nee, want....
      71

Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1658734

Dat zeg ik niet, ik ben een 'god-hater', al dat gedoe van ik zweer aan god en in name van.., trouwen in de kerk, van mij hoeft het niet maar als mijn latere vrouw het wil, ok :$. De bijbel verbranden durf ik alsnog nog niet :bonk: .

Ik reageerde gewoon op de poll hoor :puh:

Wat is hier nu het feitelijke argument? Jij moet niet geloven omdat ik het ongelofelijk vind? Lekker steekhoudend.

Wat lul jij nou? Hier is ook geen feitelijk argument. Ook heb ik nergens iets gezegd over 'niet moeten geloven'. Dus ik weet niet waar je dat nu vandaan haalt? Ook hier weer: ik reageerde gewoon op de poll.

• 2 maanden later...
  • 2 weken later...
Geplaatst:
comment_1708384

je kunt moeilijk iemands bestaan bewijzen als hij in de hemel leeft... dus om te zeggen 'het is niet bewezen' is ook bull. Daarbij zeggen veel mensen met bijna-dood ervaringen dat ze 'het licht' hebben gezien, dus als dat bestaat, waarom zou een god dan niet kunnen bestaan?

Geplaatst:
comment_1708392

je kunt moeilijk iemands bestaan bewijzen als hij in de hemel leeft... dus om te zeggen 'het is niet bewezen' is ook bull. Daarbij zeggen veel mensen met bijna-dood ervaringen dat ze 'het licht' hebben gezien, dus als dat bestaat, waarom zou een god dan niet kunnen bestaan?

Maar het blijft een feit dat het niet bewezen is. En over die bijna dood ervaring, dat zijn bepaalde stoffen die in je hersenen worden aangemaakt bij het dood gaan of bewusteloos raken. Met de juiste drugs kan je dat gevoel ook krijgen.

• 2 maanden later...
Geplaatst:
comment_1752595

De god is fictie personage en mensen willen graag geloven anders leven ze saai als ze geloven in niemand. Het moet niet alleen de god maar mag ook over iets anders vb geloven in geesten,...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.