Hallo Wat vinden jullie van motion blur in race spellen? Ik vind dat die in veel spellen ontbreekt. Als je met 300KM/h over de weg scheurt mag je wel meer verwachten dan dat de alleen de rest sneller voorbij ziet gaan. Dat moet anders. NFS Shift is het enige spel dat echt dat snelle gevoel geeft. De rest is op grafisch ervring gebied meer een arcade spel. Gewoon droog.
Ohja, als je wilt: Motion blur (en andere effecten) voor bijna alle DirectX9 PC spellen:
Motion blur. Dit is natuurlijk extreem hoog ingesteld, maar dat heb ik gedaan zodat je het ook ziet.
Hallo
Wat vinden jullie van motion blur in race spellen? Ik vind dat die in veel spellen ontbreekt. Als je met 300KM/h over de weg scheurt mag je wel meer verwachten dan dat de alleen de rest sneller voorbij ziet gaan. Dat moet anders.
NFS Shift is het enige spel dat echt dat snelle gevoel geeft. De rest is op grafisch ervring gebied meer een arcade spel. Gewoon droog. 
Ohja, als je wilt: Motion blur (en andere effecten) voor bijna alle DirectX9 PC spellen:
Motion blur. Dit is natuurlijk extreem hoog ingesteld, maar dat heb ik gedaan zodat je het ook ziet.
Bewerkt: door ikt