Jump to content

GTA IV MOD INSTALLER


GTAisgang

Recommended Posts

hallo, gamers

ik zocht al een tijdje naar een GTA IV MOD INSTALLER, ik heb bergrepen dat die er al moest zijn.

maar kunnen jullie mij helpen want ik kan er geen vinden die het doet,

alvast bedankt

GTAisGang

http://games.softpedia.com/get/Cheat-Solutions/GTA-IV-Mod-Installer-MI-Packager.shtml

>>> Door Jacky-2007: Zie onderstaande post, verplaatst naar het IV-era Modding forum: Overige hulp.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Hoi GTAisgang,

Ten eerste, welkom op gtaforum.nl! :dans: Goed om weer een fan te zien die lid wordt van de grootste Nederlandstalige GTA community. :tu:

Het antwoord op je vraag heb ik helaas niet voor je. Wél verplaats ik je topic bij deze naar het IV-era Modding Hulp forum, waar veel kenners rondhangen op het gebied van modding i.c.m. GTA IV.

Voor al je vragen over mods kan je daar terecht. Ook hebben we er een forum vol tutorials over hoe je je mods moet installeren, en misschien wordt je er wel zo enthousiast mee dat je over een maandje of wat je eerste eigen mod uitbrengt voor IV. ;)

Voor al je andere GTA vragen had je het juiste forum al gevonden, het GTA IV forum. We zien je daar graag terugkomen voor andere vragen, of om gewoon gezellig mee te posten in de vele onderwerpen over IV. :tu:

Modders op gtaforum, ik laat dit verder aan jullie over! Help die gozer! :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...