Geplaatst: 15 april 201015 jaren comment_1630632 Dag, Ik heb de standaardemoticon : D per ongeluk door iets anders vervangen. Ik wil deze graag terug. Kan ik dit (handmatig) terugzetten? Als ik het gewoon via 'n chatvenster doe zegt hij: Toetsencombinatie al bezet door Windows Live.
Geplaatst: 15 april 201015 jaren Auteur comment_1630664 Nee, maar dat doe ik morgen. Het is namelijk ontzettend druk nu in de chat
Geplaatst: 16 april 201015 jaren comment_1630729 In een gesprek kun je op het kleine emoticon klikken onder je typvenster. Vervolgens ga je naar 'Alles weergeven...'. Daar zoek je de nieuwe emoticon op, en hier verander je de toetscombinatie van. Dit doe je door naar Aangepaste emoticons te gaan, en vervolgens naar 'Bewerken...'. Zodra je dan de toetscombinatie hebt gewijzigd, kun je iemand vragen om de smiley te typen, en je kunt hem zo overnemen. Succes!
Geplaatst: 16 april 201015 jaren Auteur comment_1630803 Hij wilt de toetsencombinatie niet wijzigen Ik installeer 'm vanmiddag wel opnieuw.
Dag,
Ik heb de standaardemoticon : D per ongeluk door iets anders vervangen. Ik wil deze graag terug. Kan ik dit (handmatig) terugzetten? Als ik het gewoon via 'n chatvenster doe zegt hij: Toetsencombinatie al bezet door Windows Live.