miesy Geplaatst: 16 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2010 heb het spel nog niet gekocht, en wil graag jullie meningen weten. dus, wat is tof! en wat is not. groetjes van michelle Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Jacob Geplaatst: 16 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2010 Ik heb EfLC gister gekocht bij de intertoys en ben begonnen met The Lost and Damned. Na even de graphics goed gezet te hebben en de patch geinstalleerd te hebben kon ik spelen. Ik ben altijd al wel van dat motor rijden geweest en deze game is daar perfect voor. Het is echt heel cool om met z'n allen over de snelwegen van alderney te razen. Wat me ook opviel is dat er weer lekker veel geschiet in de game zit, en heb tot nu toe de sawn off shotgun (niet zeker van de naam though) en de grenate launcher gebruikt en dat zijn mooie wapens. De safehouse van The Lost vind ik ook echt vet. Al met al kan ik er verder niet veel over zeggen, heb TBoGT nog niet gespeeld. Kortom: TLaD, so far so good. De storyline ziet er goed uit en kan niet wachten om verder te gaan. Ik denk dat ik vanmiddag ook TBoGT ga spelen. Ik denk dat dit een must-have is voor het GTAIV verhaal en ook een beetje voor het San Andreas gevoel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fezz Geplaatst: 16 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2010 Kopen zeg ik. Het is geweldig. het geeft een betere sfeer dan in gta iv. En TBoGT is ook geweldig. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jvj Geplaatst: 16 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2010 Kopen zeg ik. Het is geweldig. het geeft een betere sfeer dan in gta iv. En TBoGT is ook geweldig. Een betere sfeer zou ik niet zeggen. Het is dezelfde stad, maar vanuit een ander oogpunt en dat geeft een nieuw gevoel. The Lost vind ik een zalige game, en ik rij nu ook vaker met mijn Hexer (motor). Kleine losse zijmissies zijn er ook: random personages, gangwars en races waar je de tegenstanders met een knuppel van hun motor toekt! Geweldig gewoon! En als je The lost eventjes beu bent, kan je nog feestvieren in TBoGT! Je bezatten, een wijf binnendoen... kopen voor die goede prijs van 30€! Prijs/kwaliteit zit goed! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fezz Geplaatst: 16 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2010 ik vind de sfeer beter. maar dat komt omdat als je begint, begin je in het donker, met regen en gruis. Bij mij altijd dan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flokkert Geplaatst: 16 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2010 (bewerkt) Ik krijg hem misschien morgen op mijn verjaardag! Voor de Xbox 360 Elite die krijg ik dan ook misschien Bewerkt: 16 april 2010 door folkerthoog Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 16 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2010 Ik vindt hem geweldig zowel de Singleplayer als de Multiplayer alleen beginnen beidde storylines (TLAD & TBOGT) nogal saai en worden ze pas leuker na een paar missies. Voor de rest zijn de nieuwe wapens, voertuigen, activiteiten, personages, etc. geweldig. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice infernusX Geplaatst: 17 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2010 Door al dat Gebazel in het forum over EoLC kreeg ik spontaan zin om met de Sawn off Shotgun wat gangwars uit te voeren in TLaD Toen ik klaar was had ik geen tijd meer om ook evve TBoGT te spelen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
harry1985 Geplaatst: 17 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2010 wat is er echt vernieuwend aan ? veel nieuwe autos ? en kun je ze misschien ook tunen ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 17 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2010 In beide zijn er ca. 20 voertuigen bij gekomen, een handvol extra wapens, extra interiors en natuurlijk een nieuwe verhaallijn met de bijhorende personages, safehouses en kleding. In TBoGT heeft de Parachute ook nog eens zijn terugkeer, dus is het mogelijk om nog eens te BASE-jumpen, uiteraard zijn er daarnaast ook nog wat extra dingetjes maar die zijn Story-gewijs . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jvj Geplaatst: 17 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2010 Ik vind wel dat Luis belachelijk sprint. Met z'n hoofd zo vooruit. En daar moet ik een ganse verhaallijn op kijken! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fezz Geplaatst: 17 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2010 En hoe hij springt xD Echt lelijk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
neal07 Geplaatst: 17 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2010 vind ze allebij nu al super ondanks dat ik er nog maar net mee ben begonnen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Markieee Geplaatst: 17 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2010 Hallo, Ik weet niet waar ik deze vraag moet plaatsen dus ik doe het hier maar. Weet iemand of er in de pc versie van GTA Episodes From Liberty City de functie Anti Aliasing zit? Anti Aliasing ontbreekt bij GTA IV, en daar kan ik me soms vreselijk aan storen. Groeten, Markieee Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 17 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2010 Het zijn volwaardige GTA add ons, die typische Rockstar humor, stoere missies, wapens en voertuigen toevoegd, en ze brengen je zelfs op plaatsen waar je misschien in IV nog nooit bent geweest! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.