Geplaatst: 16 april 201015 jaren comment_1631163 Hoi, ik dacht dat er in TBoGT zo'n multiplayer modus was dat iemand basejumpede en dat de andere die met RPG neer moest halen? Ik heb hem nog niet gevonden welke game dat is. Of moet ik eerst een parachute in de verhaallijn unlocken? Groeten
Geplaatst: 16 april 201015 jaren comment_1631184 Je kan gewoon in Freemode ( Die andere weet ik niet) gaan parachutespringen. Er is geen speciale game-optie daarvoor. Andere free-mode speler kunnen je wel neerhalen.
Geplaatst: 16 april 201015 jaren Auteur comment_1631188 Je kan gewoon in Freemode ( Die andere weet ik niet) gaan parachutespringen. Er is geen speciale game-optie daarvoor. Andere free-mode speler kunnen je wel neerhalen. Ooit hoorde ik het op het forum, bij de release van de game op xbox...
Geplaatst: 16 april 201015 jaren comment_1631309 Het is wel leuk om vanuit de lucht met je Buzzard iedereen aan gort te schieten
Geplaatst: 17 april 201015 jaren comment_1631755 ja ik hoorde dat ook een keer leek me wel leuk om een keertje te doen wel jammer dat je in gta iv zelf niet kan base jumpen
Geplaatst: 22 april 201015 jaren comment_1635328 Dat kan wel, alleen donder je dan te pletter... Dan is het ook geen Basejumpen....
Geplaatst: 22 april 201015 jaren comment_1635465 Dit was toch een reclame voor Sprunk Extreme? http://www.youtube.com/watch?v=zxkyeLgHrBQ
Geplaatst: 22 april 201015 jaren Auteur comment_1635484 Dit was toch een reclame voor Sprunk Extreme? Ja, die was het! Waarom zetten er ze dan 'multiplayer base jumping' bij?
Geplaatst: 22 april 201015 jaren comment_1635508 Is geen gamemode. Dit is gewoon een reclame van de ingame Sprunk zogenaamd, alsof ze in de game zo'n wedstrijd houden met RPG's zeg maar, net zoals "banging trash can lids for an hour". De contest om zo laag mogelijk je parachute te openen(daar komt het op neer, i guess) is wél iets waar je echt aan mee kan doen... En als je zo graag parachutisten wil neerhalen met je RPG, dan open je een server, invite je wat vrienden, en je stelt voor om de video na te doen zeg maar...
Geplaatst: 22 april 201015 jaren Auteur comment_1635525 Is geen gamemode. Dit is gewoon een reclame van de ingame Sprunk zogenaamd, alsof ze in de game zo'n wedstrijd houden met RPG's zeg maar, net zoals "banging trash can lids for an hour". De contest om zo laag mogelijk je parachute te openen(daar komt het op neer, i guess) is wél iets waar je echt aan mee kan doen... En als je zo graag parachutisten wil neerhalen met je RPG, dan open je een server, invite je wat vrienden, en je stelt voor om de video na te doen zeg maar... En is het echt mogelijk om dan iemand te raken? vliegt die raket dan niet gewoon door de parachute?
Geplaatst: 22 april 201015 jaren comment_1635529 Nee, die raket raakt het wel. Bewerkt: 22 april 201015 jaren door dji-unit
Geplaatst: 22 april 201015 jaren comment_1635579 Is geen gamemode. Dit is gewoon een reclame van de ingame Sprunk zogenaamd, alsof ze in de game zo'n wedstrijd houden met RPG's zeg maar, net zoals "banging trash can lids for an hour". De contest om zo laag mogelijk je parachute te openen(daar komt het op neer, i guess) is wél iets waar je echt aan mee kan doen... En als je zo graag parachutisten wil neerhalen met je RPG, dan open je een server, invite je wat vrienden, en je stelt voor om de video na te doen zeg maar... En is het echt mogelijk om dan iemand te raken? vliegt die raket dan niet gewoon door de parachute? In ieder geval met een buzzard kan je iemand naar beneden halen. Dus met een RPG ook als je goed mikt natuurlijk.
Hoi, ik dacht dat er in TBoGT zo'n multiplayer modus was dat iemand basejumpede en dat de andere die met RPG neer moest halen? Ik heb hem nog niet gevonden welke game dat is.
Of moet ik eerst een parachute in de verhaallijn unlocken?
Groeten