Geplaatst: 17 april 201015 jaren comment_1632112 Heey, Ik heb nu sinds vandaag een héél raar probleem. Hij pakt de hoofdletter 'z' niet meer met shift, heel soms met links wel maar nooit met rechts shift. Dan pakt hij opeens de letters veel moeielijker maar typ gewoon net als normaal, 't is gewoon een standaard toetsenbord van Acer. Hij pakt wel de andere hoofdletters! Met vriendelijke Groet, Venzio.
Geplaatst: 17 april 201015 jaren comment_1632119 Al een ander toetsenbord geprobeerd? Het toestenbord bij een andere pc proberen?
Geplaatst: 17 april 201015 jaren comment_1632147 Probeer rechter shift en rechter 'ctrl' tegelijk werkt meestal.
Geplaatst: 17 april 201015 jaren comment_1632148 Met shift + ctrl "geactiveerd" kan ik nog steeds zonder problemen de hoofdletter Z maken met allebei m'n shifts hoor. Denk gewoon dat het toetsenbord kapot is.
Geplaatst: 18 april 201015 jaren comment_1632190 stomme vraag maar, probeer eens met een stokje (kleintje) onder je shift te gaan. meestal komt dit door dat er een klein stukje onder zit die weerstand biedt. succes! Ice
Geplaatst: 18 april 201015 jaren Auteur comment_1632310 Waarom doen alle andere hoofdletters het wel, en gewoon de z ook? Het ligt denk niet echt dan aan het toetsenbord.
Heey,
Ik heb nu sinds vandaag een héél raar probleem.
Hij pakt de hoofdletter 'z' niet meer met shift, heel soms met links wel maar nooit met rechts shift.
Dan pakt hij opeens de letters veel moeielijker maar typ gewoon net als normaal, 't is gewoon een standaard toetsenbord van Acer.
Hij pakt wel de andere hoofdletters!
Met vriendelijke Groet,
Venzio.