Geplaatst: 18 april 201015 jaren comment_1632212 Hey, Ik heb dit topic aangemaakt omdat ik wel eens wou weten welke snack jullie de lekkerste vinden. Maximum 3 antwoorden. Ik vind de chips Frites van Cheetos en Grills van Smiths de lekkerste. En nu jullie... M.v.g
Geplaatst: 26 juli 201014 jaren comment_1696645 Frikandel Speciaal en de Pizza met shoarma hier in de buurt zijn het lekkerst:P
Geplaatst: 6 oktober 201014 jaren comment_1734132 Broodje shoarma, een pannekoek of een worstebroodje gaan er altijd wel in. Een biertje ook trouwens .
Geplaatst: 8 oktober 201014 jaren comment_1734756 Even een vraagje: Heeft iemand al eens een frikandel in een tosti-ijzer gedaan? Werkt dit? Moet je hem eerst ontdooien? En het belangrijkste: is het lekker ? Graag reacties. (Oja, ik vond het een beetje onzin om hier een topic over te maken.)
Geplaatst: 8 oktober 201014 jaren comment_1734764 Even een vraagje: Heeft iemand al eens een frikandel in een tosti-ijzer gedaan? Werkt dit? Moet je hem eerst ontdooien? En het belangrijkste: is het lekker ? Graag reacties. (Oja, ik vond het een beetje onzin om hier een topic over te maken.) denk je dan niet dat de frikandel erg plat word?
Hey,
Ik heb dit topic aangemaakt omdat ik wel eens wou weten welke snack jullie de lekkerste vinden.
Maximum 3 antwoorden.
Ik vind de chips Frites van Cheetos en Grills van Smiths de lekkerste.
En nu jullie...
M.v.g