Geplaatst: 18 april 201015 jaren comment_1632212 Hey, Ik heb dit topic aangemaakt omdat ik wel eens wou weten welke snack jullie de lekkerste vinden. Maximum 3 antwoorden. Ik vind de chips Frites van Cheetos en Grills van Smiths de lekkerste. En nu jullie... M.v.g
Geplaatst: 25 oktober 201014 jaren comment_1743142 Patatje Oorlog of Spekkoek Bewerkt: 25 oktober 201014 jaren door Dylann.
Geplaatst: 26 oktober 201014 jaren comment_1743606 Frinkandelbroodje altijd in de pauze bij de super halen voor maar 1 euro.
Geplaatst: 26 oktober 201014 jaren comment_1743623 -Biefstuk met ham en kaas.... Ga ik straks eten *Homer Simpson* Mmmmm.... Beef.... *kwijlt* -Doritos Sweet Chili Pepper -Stroopkoeken -Eierbal
Geplaatst: 26 oktober 201014 jaren comment_1743754 Frinkandelbroodje altijd in de pauze bij de super halen voor maar 1 euro. Mee eens, die dingen zijn zalig
Geplaatst: 27 oktober 201014 jaren comment_1744225 Frinkandelbroodje altijd in de pauze bij de super halen voor maar 1 euro. Mee eens, die dingen zijn zalig Offtopic: Die dingen haat ik dus echt, ik ging voor de eerste keer naar Nederland, en we wouden iets eten. En omdat ik zo van frikandel hou wou ik dus niets anders dan zo'n frikandelbroodje.. Maar omg wat was het goor!
Geplaatst: 27 oktober 201014 jaren comment_1744243 Frinkandelbroodje altijd in de pauze bij de super halen voor maar 1 euro. Mee eens, die dingen zijn zalig Offtopic: Die dingen haat ik dus echt, ik ging voor de eerste keer naar Nederland, en we wouden iets eten. En omdat ik zo van frikandel hou wou ik dus niets anders dan zo'n frikandelbroodje.. Maar omg wat was het goor! Dan zijn niet de Frikandelbroodjes die ik eet
Geplaatst: 29 oktober 201014 jaren comment_1745722 Frinkandelbroodje altijd in de pauze bij de super halen voor maar 1 euro. Mee eens, die dingen zijn zalig Offtopic: Die dingen haat ik dus echt, ik ging voor de eerste keer naar Nederland, en we wouden iets eten. En omdat ik zo van frikandel hou wou ik dus niets anders dan zo'n frikandelbroodje.. Maar omg wat was het goor! Dan zijn niet de Frikandelbroodjes die ik eet En welke eet jy dan ?
Geplaatst: 30 oktober 201014 jaren comment_1746024 Frinkandelbroodje altijd in de pauze bij de super halen voor maar 1 euro. Mee eens, die dingen zijn zalig Offtopic: Die dingen haat ik dus echt, ik ging voor de eerste keer naar Nederland, en we wouden iets eten. En omdat ik zo van frikandel hou wou ik dus niets anders dan zo'n frikandelbroodje.. Maar omg wat was het goor! Dan zijn niet de Frikandelbroodjes die ik eet En welke eet jy dan ? Met een soort tomatensaus binnen in.
Geplaatst: 31 oktober 201014 jaren comment_1746548 Die quarter pounders van Rustler zijn ook wel lekker .
Geplaatst: 31 oktober 201014 jaren comment_1746874 Frinkandelbroodje altijd in de pauze bij de super halen voor maar 1 euro. Mee eens, die dingen zijn zalig Offtopic: Die dingen haat ik dus echt, ik ging voor de eerste keer naar Nederland, en we wouden iets eten. En omdat ik zo van frikandel hou wou ik dus niets anders dan zo'n frikandelbroodje.. Maar omg wat was het goor! Dan zijn niet de Frikandelbroodjes die ik eet En welke eet jy dan ? Met een soort tomatensaus binnen in. Jaa die zijn lekker ! Alleen is het toch curry ?
Geplaatst: 1 november 201014 jaren comment_1747413 Long Chicken van de Burger King *kwijl* *kwijl* (Ik heb er nu trek in, dom topic ).
Geplaatst: 8 november 201014 jaren comment_1750516 Ik vind een hele boel snacks lekker, maar de lekkerste vind ik toch gehaktbal speciaal.
Hey,
Ik heb dit topic aangemaakt omdat ik wel eens wou weten welke snack jullie de lekkerste vinden.
Maximum 3 antwoorden.
Ik vind de chips Frites van Cheetos en Grills van Smiths de lekkerste.
En nu jullie...
M.v.g