Jump to content
Geplaatst:
comment_1633614

Hoi,

1) Ik had om te testen een Sabre GT op de parkeerplaats van Niko Bellic's savehouse in Alderney gezet, en hij blijft staan! :tu: Werken alle parkeerplaatsen uit gtaiv nu dus ook in TLAD? En hoe zit het in TBOGT? Werken daar de parkeerplaatsen van IV én TLAD?

2) Op een bepaald ogenblik in de game merkte ik op dat Johnny's eerste motor (een blauw-wit gestreepte Hexer die in mijn sign staat) er niet meer is. Hij is vervangen door en Lycan in het beige/soms zwart.

Waar heb ik deze vooruitgang in het spel verdient? Het is dan wel vooruitgang in de negatieve zin want de Hexer was sneller en mooier. :-( Ik heb gelukkig nog wel een exemplaar geparkeerd.

JVJ

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1633935

Door 50 Gang Wars te doen spawnen er wapens in het Clubhuis/Tudor Safehouse, en door alle Races en Collectibles te doen spawnen er diverse bikes rond het Clubhuis/Tudor Safehouse.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1634067

OK nu snap ik er niks meer van. Ik heb net mijn fiets Hexer zien ontploffen in de missie Shifting Weight. Ik heb net Roman's Holiday gedaan, even terug game geladen en nu spawnt mijn prachtige oude Hexer terug? :? Ik snap er niks van. Een tijdje voor Shifting Weight had ik al die Lycan, na de missie als m'n motor kapot hoort te zijn heb ik hem terug?!

Geplaatst:
comment_1634071

OK nu snap ik er niks meer van. Ik heb net mijn fiets Hexer zien ontploffen in de missie Shifting Weight. Ik heb net Roman's Holiday gedaan, even terug game geladen en nu spawnt mijn prachtige oude Hexer terug? confused2.gif Ik snap er niks van. Een tijdje voor Shifting Weight had ik al die Lycan, na de missie als m'n motor kapot hoort te zijn heb ik hem terug?!

Da's logisch :7

Het zou niet leuk zijn als je Johhny Hexer maar 1 x kon krijgen :duh:

Hij spawnt na iedere keer laden aan je 1ste of 2de Savehouse afhankelijk waar je je savegame laad.

Hij zou dat gewoon voor of naast het gebouw moeten staan. :7

Geplaatst:
comment_1634106

ik denk dat diee parkeerplaats alleen voor motors is ofzo

Een parkeerplaats is voor voertuigen, ongeacht welke, er is inderdaad niet echt de ruimte voor 2 auto's, maar het is in theorie wel mogelijk 0_0 .

die parkeerplaats voor je clubhuis is nog best groot hoor ik heb er een auto en een heli instaan(heli half op de weg :) ) maar het werkt wel ze gaan niet weg.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1634292

Er stond een tijdje een Lycan op de parkeerplaats voor het clubhuis, maar ik had die dan is een keer gebruikt en nu spawnt die daar niet meer. :N

Komt die daar ooit terug? :?

In het begin stonden er 2 motoren op de parkeerstrook. Als je die wegneemt en dan je game saved, staan ze er uiteraard niet meer. Oplossing: bel Clay en vraag hem een Lycan. Het is nou niet zo dat deze motor zo uniek is, je vind hem ook op straat.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.