1) Ik had om te testen een Sabre GT op de parkeerplaats van Niko Bellic's savehouse in Alderney gezet, en hij blijft staan! Werken alle parkeerplaatsen uit gtaiv nu dus ook in TLAD? En hoe zit het in TBOGT? Werken daar de parkeerplaatsen van IV én TLAD?
2) Op een bepaald ogenblik in de game merkte ik op dat Johnny's eerste motor (een blauw-wit gestreepte Hexer die in mijn sign staat) er niet meer is. Hij is vervangen door en Lycan in het beige/soms zwart.
Waar heb ik deze vooruitgang in het spel verdient? Het is dan wel vooruitgang in de negatieve zin want de Hexer was sneller en mooier. Ik heb gelukkig nog wel een exemplaar geparkeerd.
Hoi,
1) Ik had om te testen een Sabre GT op de parkeerplaats van Niko Bellic's savehouse in Alderney gezet, en hij blijft staan!
Werken alle parkeerplaatsen uit gtaiv nu dus ook in TLAD? En hoe zit het in TBOGT? Werken daar de parkeerplaatsen van IV én TLAD?
2) Op een bepaald ogenblik in de game merkte ik op dat Johnny's eerste motor (een blauw-wit gestreepte Hexer die in mijn sign staat) er niet meer is. Hij is vervangen door en Lycan in het beige/soms zwart.
Waar heb ik deze vooruitgang in het spel verdient? Het is dan wel vooruitgang in de negatieve zin want de Hexer was sneller en mooier.
Ik heb gelukkig nog wel een exemplaar geparkeerd.
JVJ