Geplaatst: 21 april 201015 jaren comment_1634561 Hallo allemaal, ik werd ziek van de politie dus ik zocht een mod waardoor de politie verdween, dus ik installeerde de mod en ging spelen. nu vind ik het saai en zag helaas dat ik de gemodde peds.ide NIET ge-bachupt had. Dus is mijn vraag: kan iemand alsjeblieft de originele peds.ide uploaden. Het bestandje staat in: Grand Theft Auto IV/common/data bij voorbaat dank. Kelwin
Geplaatst: 21 april 201015 jaren comment_1634566 Vraag dit eens in het modificatie-forum. Daar helpen ze je. En welke versie van peds.ide?
Geplaatst: 21 april 201015 jaren Auteur comment_1634572 Vraag dit eens in het modificatie-forum. Daar helpen ze je. En welke versie van peds.ide? de nieuwste: patch 6 of 1.0.6.0
Geplaatst: 21 april 201015 jaren comment_1634612 Ik was vergeten dat ik gta iv nog op m'n harde schijf had staan. Klik opnieuw
Hallo allemaal,
ik werd ziek van de politie dus ik zocht een mod waardoor de politie verdween, dus ik installeerde de mod en ging spelen.
nu vind ik het saai en zag helaas dat ik de gemodde peds.ide NIET ge-bachupt had.
Dus is mijn vraag: kan iemand alsjeblieft de originele peds.ide uploaden.
Het bestandje staat in: Grand Theft Auto IV/common/data
bij voorbaat dank.
Kelwin