Jump to content

Red Dead Redemption multiplayer competitieve modes filmpje online!

Geplaatst:
comment_1635862

Rockstar Games heeft ons al weer een mooi filmpje gestuurd van het westernspel Red Dead Redemption. In dit filmpje worden nu wat enkele competitieve multiplayer modes getoond. Aan de modes is te zien dat Rockstar goed naar western films heeft gekeken. Veel kijk plezier!

Red Dead Redemption ligt op 21 mei voor zowel Xbox 360 als Playstation 3 in de winkel.

• Reacties 59
  • Bezichtigingen 12.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1637045

Helemaal te gek. Ik hoop dat de multiplayer-ervaring van Rockstar tijdens het maken van deze game de eventueel volgende GTA ook een beetje gaat dragen. Rockstar groeit echter enorm snel voor een ontwikkelaar die eigenlijk op het gebied van multiplayer nog relatief nieuw is. Red Dead Redemption wordt tenslotte nog maar de derde game die ze uitgeven met multiplayer on board. :tu:

Geplaatst:
comment_1637172

Super, maar dan ook echt super vet! Wil hem wel heel graag, maar heb het geld er niet voor, omdat ik EfLC en een nieuwe (prepaid) mobiel (Nokia 5230) heb gekocht.

Ik denk dat ik hem later, wanneer ik er wel weer geld voor heb en/of hij wat goedkoper is, hem wel koop. Echt brute game!

Geplaatst:
comment_1637566

Ben ik de enige die meteen aan COD moest denken bij de gouden wapens? :puh:

Heb er echt heel veel zin in, al had dat onrealistische Deadeye gebeuren er wel uitgemogen van mij.

groot gelijk in het echt gaat de tijd toch ook nie opeens trager om beter te mikken(deadeye)
Geplaatst:
comment_1639351

Wat ik dus vet vind is at je met 8 vrienden op een paard lekker kan cruisen, en wie nu pre-ordert krijgt een gepantserd paard. :bonk:

zou da echt gepantserd zijn .en zou je wanted lvl kunnen krijgen

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.