Jump to content
Geplaatst:
comment_1636226

Welke rare, verbazingwekkende of angstaanjagende droom heb jij vannacht gehad? Post het hier maar ;)

REGELS

# Eén post per dag!

Ik trap af:

Ik had gedroomd dat ik in een supermarkt rondliep en geen choco vond, en in een klein hoekje ging zitten wenen :?

[niks gevonden met de befaamde zoekknop]

• Reacties 225
  • Bezichtigingen 12k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1951163

3 daagjes doorgebracht met Manon Novák. Ze voelde zich erg paranoïde en ze mocht mij totaal niet. Of ze was ongesteld, maar mijn liefde voor haar blijft immer voortbestaan.

• 1 maand later...
Geplaatst:
comment_1958655

Ik gooide de katten vanaf de balkon naar beneden van m'n pa z'n flat. En dan renden ze weer naar boven toe. Echt stom. duh.gif Dan van die vage beelden nog dat ze weer opstonden, niks aan de hand, en weer naar mij toe gaan. Echt ook binnen 2 seconden bij je terwijl je op 4 hoog zit. Stomme dromen, heb ik altijd.

Geplaatst:
comment_1958870

Dat ik tegen het scherm van men macbook pro botste en dat het niet meer werkte en was helemaal zorgen aan het maken hoeveel het wel niet zou kosten om te laten maken. Ik twijfelde als ik wakker werd of het echt gebeurd was maar twas gelukkig maar een droom ^^ heb nog vanalles liggen dromen maar weet er niets meer van.

Geplaatst:
comment_1958871

Dat ik tegen het scherm van men macbook pro botste en dat het niet meer werkte en was helemaal zorgen aan het maken hoeveel het wel niet zou kosten om te laten maken. Ik twijfelde als ik wakker werd of het echt gebeurd was maar twas gelukkig maar een droom ^^ heb nog vanalles liggen dromen maar weet er niets meer van.

:schater:

Ik dat ik een voorstelling van herman vinkers keek, beetje aparte droom wss. omdat mn broertje het beneden zat te luisteren :puh:

@VWO'er: zal het al snel weer een verandering van winkel worden :D

Bewerkt: door commando

Geplaatst:
comment_1958916

Ik had ooit een keer een droom over GTAForum. Toen was ik ineens moderator gekroond, maar m'n collegae vertrouwden me niet met die politiepet. Afijn, ik topics verplaatsen (loodzwaar was dat), en gigantische hangsloten erop (ik denk mag ook wel wat moderner). Had iemand een dubbelpost gezet moesten de sirenes aan. De leden mochten me overigens wel maar ik werd alsnog ontslagen

Hoe zit dat trouwens bij jullie, want ik heb echt altijd élke nacht een hele mooie droom, die vaak best veelzijdig zijn en ik zo zou willen terugzien in film-variant. Dromen jullie ook elke nacht?

Bewerkt: door SpacyColours

Geplaatst:
comment_1959256

Ik droomde dat we een straaljager kochten want dat waren de nieuwe voertuigen. En een groepje straaljagers ging een land aanvallen . Ze gingen opstijgen vanaf een boot.

Toen ik wakker werd hoorde ik een straaljager boven me huis vliegen. Ik dacht dat m'n droom echt was.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.