Jump to content

Wat heb jij gedroomd vannacht?


MidnightMayhem

Recommended Posts

Beetje rare droom vannacht, ik heb m eerder gedroomd dat weet ik maar nu was het anders.

Er was oorlog maar om daar van te ontkomen, kon je een huis in ondergronds dacht ik? Waar een mooie plek was waar je kon spelen.

Er was ook een soort spel dat won ik door een muis te pakken, ik kreeg 5000 euro en kon in dat huis kijken wat ik wilde kopen.

Het was allemaal nogal raar dus veel weet ik niet meer.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • Reacties 225
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Flokkert

    19

  • Nyltje

    14

  • SpacyColours

    8

  • GTAKevin023

    7

Ik had de kans om een of ander gat te springen voor de dood, denk aan een zwart gat, wachtte ik op de pijn die zou komen kreeg ik opeens een typisch Windows scherm in beeld als reageert niet :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Ik gooide de katten vanaf de balkon naar beneden van m'n pa z'n flat. En dan renden ze weer naar boven toe. Echt stom. duh.gif Dan van die vage beelden nog dat ze weer opstonden, niks aan de hand, en weer naar mij toe gaan. Echt ook binnen 2 seconden bij je terwijl je op 4 hoog zit. Stomme dromen, heb ik altijd.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat ik tegen het scherm van men macbook pro botste en dat het niet meer werkte en was helemaal zorgen aan het maken hoeveel het wel niet zou kosten om te laten maken. Ik twijfelde als ik wakker werd of het echt gebeurd was maar twas gelukkig maar een droom ^^ heb nog vanalles liggen dromen maar weet er niets meer van.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat ik tegen het scherm van men macbook pro botste en dat het niet meer werkte en was helemaal zorgen aan het maken hoeveel het wel niet zou kosten om te laten maken. Ik twijfelde als ik wakker werd of het echt gebeurd was maar twas gelukkig maar een droom ^^ heb nog vanalles liggen dromen maar weet er niets meer van.

:schater:

Ik dat ik een voorstelling van herman vinkers keek, beetje aparte droom wss. omdat mn broertje het beneden zat te luisteren :puh:

@VWO'er: zal het al snel weer een verandering van winkel worden :D

Bewerkt: door commando
Link to comment
Delen op andere websites

Ik had ooit een keer een droom over GTAForum. Toen was ik ineens moderator gekroond, maar m'n collegae vertrouwden me niet met die politiepet. Afijn, ik topics verplaatsen (loodzwaar was dat), en gigantische hangsloten erop (ik denk mag ook wel wat moderner). Had iemand een dubbelpost gezet moesten de sirenes aan. De leden mochten me overigens wel maar ik werd alsnog ontslagen

Hoe zit dat trouwens bij jullie, want ik heb echt altijd élke nacht een hele mooie droom, die vaak best veelzijdig zijn en ik zo zou willen terugzien in film-variant. Dromen jullie ook elke nacht?

Bewerkt: door SpacyColours
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...