Ik ben bezig met 50 gangwars, ik zit nu bij 43 ofzo, maar de laatste gangwars moet ik steeds opnieuw proberen omdat ik snel doodga. Ik heb wel eens bijna een uur opnieuw moeten proberen voor 1 gangwars. Ik start altijd met een arsenaal wapens en armor, maar het komt gewoon omdat ze met misschien wel 30 mensen tegelijk afkomen op me. Heel gevaarlijk als ze dan ineens beginnen te schieten. En hop dan komt er nog een auto of 3 versterking.
Iemand tips om ervoor te zorgen dat die gangleden maar in kleine beetjes komen? Dan kan ik ze wel aan.
Hoi,
Ik ben bezig met 50 gangwars, ik zit nu bij 43 ofzo, maar de laatste gangwars moet ik steeds opnieuw proberen omdat ik snel doodga. Ik heb wel eens bijna een uur opnieuw moeten proberen voor 1 gangwars. Ik start altijd met een arsenaal wapens en armor, maar het komt gewoon omdat ze met misschien wel 30 mensen tegelijk afkomen op me. Heel gevaarlijk als ze dan ineens beginnen te schieten.
En hop dan komt er nog een auto of 3 versterking.
Iemand tips om ervoor te zorgen dat die gangleden maar in kleine beetjes komen? Dan kan ik ze wel aan.
JVJ
Bewerkt: door jvj