Ik ben eindelijk zover dat ik de 'Flying School' missies kan spelen! Dat is toch wel iets waar ik lang naar heb uitgekeken, maar het valt me vies tegen. Het is toch wel erg moeilijk!
Heeft iemand nog tips voor het vliegen? Ja, veel oefenen natuurlijk, maar tips zouden erg handig zijn. Ik wil namelijk 100% score, zodat ik de Hunter kan unlocken. Maar ik kan me (nog) niet voorstellen hoe je bij de eerste les ('Take off') het parcours in minder dan 30 seconden kan afleggen. Waar moet ik op letten om hierin te slagen?
En nog iets anders... Hoe krijg ik het voor elkaar om de nozzles van de hydra naar achteren te laten wijzen? Ik blijf in VTOL-mode hangen . Is daar een standaardtoets voor? Of moet ik een bepaalde functie binden aan een toets (Zoals de 'sub-mission'-functie voor het ophalen van het landingsgestel)?
Ik ben eindelijk zover dat ik de 'Flying School' missies kan spelen! Dat is toch wel iets waar ik lang naar heb uitgekeken, maar het valt me vies tegen. Het is toch wel erg moeilijk!
Heeft iemand nog tips voor het vliegen? Ja, veel oefenen natuurlijk, maar tips zouden erg handig zijn. Ik wil namelijk 100% score, zodat ik de Hunter kan unlocken. Maar ik kan me (nog) niet voorstellen hoe je bij de eerste les ('Take off') het parcours in minder dan 30 seconden kan afleggen. Waar moet ik op letten om hierin te slagen?
En nog iets anders... Hoe krijg ik het voor elkaar om de nozzles van de hydra naar achteren te laten wijzen? Ik blijf in VTOL-mode hangen
. Is daar een standaardtoets voor? Of moet ik een bepaalde functie binden aan een toets (Zoals de 'sub-mission'-functie voor het ophalen van het landingsgestel)?