Jump to content

Koninginnedag 2010


onbekendeIV

Recommended Posts

Weet je al wat je gaat doen aankomende Koninginnedag?

Op de markt staan?

De markt rond?

of gewoon thuis de stoet bijwonen,

(Of ben je er zelfs bij!)

Of helemaal niets.

Ik ga zelf op de markt staan om mn stapel oude PC en PS2 en wat Ps3 spelletjes te slijten :D.

Mvg,

Onbekendeiv.

(voor na je koninginnedag)

wat heb je gedaan?

Graag vet gedrukte letters schrijven a.u.b.

Bewerkt: door onbekendeIV
Link to comment
Delen op andere websites

Waarom vindt iedereen Koninginnedag toch zo geweldig? Ik vind er niets aan eigenlijk. Die dingen op de markt vind ik persoonlijk niets aan, dat is bij ons toch gewoon meer activiteiten voor kleine kinderen dan dat het een echte "vrijmarkt" is. Het leukste aan Koninginnedag is dat je altijd vrij bent, maar het valt nu toch in mijn vakantie dus daar merk ik niets van. Waarschijnlijk ga ik wel even naar de markt, al is het maar omdat ik geen zin heb om de hele dag thuis te zitten. Verder zal ik vast ook wel beelden op tv zien van de koningin zelf. Ik kijk meer uit naar de avond ervoor, aangezien RTL4 dan een leuk programma heeft met o.a. een extra uitzending van "Ik hou van Holland" :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vier Koninginnedag dit jaar in Amsterdam. Met wat vrienden naar het Rembrandtplein waar verschillende artiesten zullen optreden. Ik kijk er wel naar uit, nu nog maar hopen dat de zon zich zal laten zien. Verder ga ik niet op de markt staan of iets dergelijks, die tijd heb ik inmiddels wel gehad. :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

Op Koniginnedag gingen wij vroeger meestal naar Drievliet. dat is een attractiepark. Was haast een vast ritueel geworden. Maarja we zijn er een beetje uitgegroeit. Dus ik ga nog zien wat ik deze Koninginnedag ga doen. :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

Geen idee, waarschijnlijk met een groep vrienden naar een stad.

Ik heb nog wel wat leuke snoepjes liggen besef ik me net :clown:

Als ik uit mijn sociale isolement ben gekropen uiteraard.

Bewerkt: door Amfetamientje
Link to comment
Delen op andere websites

Waarschijnlijk als het de dagen ervoor en de dag zelf mooi weer is (geweest) , naar een soort van strandje bij een meer, met één/twee vrienden.

Biertje erbij, zon en zwemmen maar.

Lekker rustig :bier:

Bewerkt: door KJF
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...