onbekendeIV Geplaatst: 25 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 april 2010 (bewerkt) Weet je al wat je gaat doen aankomende Koninginnedag? Op de markt staan? De markt rond? of gewoon thuis de stoet bijwonen, (Of ben je er zelfs bij!) Of helemaal niets. Ik ga zelf op de markt staan om mn stapel oude PC en PS2 en wat Ps3 spelletjes te slijten . Mvg, Onbekendeiv. (voor na je koninginnedag) wat heb je gedaan? Graag vet gedrukte letters schrijven a.u.b. Bewerkt: 29 april 2010 door onbekendeIV Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoerBanaan Geplaatst: 25 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 april 2010 (bewerkt) Ik ga denk ik met m'n ouders naar een pretpark of zo, en anders ga ik ff op de markt kijken. En daarna vakantie vieren! Bewerkt: 25 april 2010 door BanaanDaan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 25 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 april 2010 Waarom vindt iedereen Koninginnedag toch zo geweldig? Ik vind er niets aan eigenlijk. Die dingen op de markt vind ik persoonlijk niets aan, dat is bij ons toch gewoon meer activiteiten voor kleine kinderen dan dat het een echte "vrijmarkt" is. Het leukste aan Koninginnedag is dat je altijd vrij bent, maar het valt nu toch in mijn vakantie dus daar merk ik niets van. Waarschijnlijk ga ik wel even naar de markt, al is het maar omdat ik geen zin heb om de hele dag thuis te zitten. Verder zal ik vast ook wel beelden op tv zien van de koningin zelf. Ik kijk meer uit naar de avond ervoor, aangezien RTL4 dan een leuk programma heeft met o.a. een extra uitzending van "Ik hou van Holland" Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Leontjuuh-gta Geplaatst: 25 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 april 2010 Ik vind het zelf ook nooit zoveel aan. Ik ga wel altijd naar de markt en de activiteiten kijken die er bij ons zijn.. Verder zie ik wel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MostWantedKid Geplaatst: 25 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 april 2010 Ik ga altijd met mijn ouders en broertje de stad in en kijken of ik iets leuks kan kopen. Verder doe ik niet veel, ik ga gewoon genieten van mijn vakantie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
j0uk3 Geplaatst: 25 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 april 2010 Ik ga meestal varen, aangezien er dan amper politie bij ons op het meer is ±P. Verder doe ik er weinig mee, hier is trouwens NOOIT Zo´n Markt... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scarface92 Geplaatst: 25 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 april 2010 Ik vier Koninginnedag dit jaar in Amsterdam. Met wat vrienden naar het Rembrandtplein waar verschillende artiesten zullen optreden. Ik kijk er wel naar uit, nu nog maar hopen dat de zon zich zal laten zien. Verder ga ik niet op de markt staan of iets dergelijks, die tijd heb ik inmiddels wel gehad. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
flippie13 Geplaatst: 25 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 april 2010 Bij ons is er altijd een kermis, daar ga ik dit jaar weer heen met vrienden ens. De markt kan ik nooit vinden () en meestal is er toch niks te koop Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
S-te-Fan Geplaatst: 25 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 april 2010 Zuipen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fedmas Geplaatst: 25 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 april 2010 Ik ga denk ik naar Wemeldinge, dat is op fietsafstand. Maar misschien ga ik ook wel kijken of ik wat leuke stuff op de kop kan tikken... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PowerPats Geplaatst: 25 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 april 2010 Op Koniginnedag gingen wij vroeger meestal naar Drievliet. dat is een attractiepark. Was haast een vast ritueel geworden. Maarja we zijn er een beetje uitgegroeit. Dus ik ga nog zien wat ik deze Koninginnedag ga doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cylas Geplaatst: 25 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 april 2010 In ons dorp is niets te doen. Ik zie Donderdag wel wat ik ga doen op koninginnen dag, misschien pretpark of gewoon thuis zitten. Of misschien ga ik foto's maken van koninginnendag in on dorp! CYlas Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Amfetamientje Geplaatst: 25 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 april 2010 (bewerkt) Geen idee, waarschijnlijk met een groep vrienden naar een stad. Ik heb nog wel wat leuke snoepjes liggen besef ik me net Als ik uit mijn sociale isolement ben gekropen uiteraard. Bewerkt: 25 april 2010 door Amfetamientje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wesley Geplaatst: 25 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 april 2010 Zuipen Same here Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KJF Geplaatst: 25 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 april 2010 (bewerkt) Waarschijnlijk als het de dagen ervoor en de dag zelf mooi weer is (geweest) , naar een soort van strandje bij een meer, met één/twee vrienden. Biertje erbij, zon en zwemmen maar. Lekker rustig Bewerkt: 25 april 2010 door KJF Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.