Geplaatst: 25 april 201015 jaren comment_1637333 Weet je al wat je gaat doen aankomende Koninginnedag? Op de markt staan? De markt rond? of gewoon thuis de stoet bijwonen, (Of ben je er zelfs bij!) Of helemaal niets. Ik ga zelf op de markt staan om mn stapel oude PC en PS2 en wat Ps3 spelletjes te slijten . Mvg, Onbekendeiv. (voor na je koninginnedag) wat heb je gedaan? Graag vet gedrukte letters schrijven a.u.b. Bewerkt: 29 april 201015 jaren door onbekendeIV
Geplaatst: 25 april 201015 jaren comment_1638209 Heb die dag gewoon een dagelijks programma, omdat we vrij zijn is hier een vriend en in de avond ga ik gewoon lekker trainen. Tenzij er toevallig een Ford Ka in een bus rijd. Dan wil me nog wel eens richten op het Koninginnedag gebeuren. Maar verder niet, mijn ouders gaan natuurlijk vaste prik rommelmarkten zeulen. Waar natuurlijk niks aan is en dat is ook de reden dat ik me er lekker buiten houdt . @Jet, Hou van Holland is de dag ervoor. Aanstaande donderdag. Bewerkt: 25 april 201015 jaren door Fiegel5
Geplaatst: 25 april 201015 jaren comment_1638226 Heb die dag gewoon een dagelijks programma, omdat we vrij zijn is hier een vriend en in de avond ga ik gewoon lekker trainen. Tenzij er toevallig een Ford Ka in een bus rijd. Dan wil me nog wel eens richten op het Koninginnedag gebeuren. Maar verder niet, mijn ouders gaan natuurlijk vaste prik rommelmarkten zeulen. Waar natuurlijk niks aan is en dat is ook de reden dat ik me er lekker buiten houdt . @Jet, Hou van Holland is de dag ervoor. Aanstaande donderdag. Het was een Suzuki Swift .
Geplaatst: 25 april 201015 jaren comment_1638250 Lol @ Hierboven xD Ontopic: Ik ga gewoon naar Groningen toe, genieten van alles wat er te doen valt. Concertjes ed.
Geplaatst: 25 april 201015 jaren comment_1638257 Ik moet werken, heb late dienst, zowel de 29e als de 30e. De 30e zelf waarschijnlijk 's ochtends naar de markt in het Julianapark in Utrecht, wel zo overzichtelijk en rustig. Amsterdam deed ik vroeger wel eens, maar wat een drukte, daar houd ik helemaal niet meer van.
Geplaatst: 28 april 201015 jaren comment_1640009 vlag ophangen & ff wat markten aflopen met wat vrienden in het oranje
Geplaatst: 29 april 201015 jaren comment_1640446 Ik ga gitaar spelen in de stad. Ik hoop dat het een beetje lekker weer wordt, anders wordt mijn gitaar nat.
Geplaatst: 30 april 201015 jaren comment_1641352 Toch wat gedaan, ik heb 910 foto's gemaakt van Koninginnedag in ons dorp!
Geplaatst: 30 april 201015 jaren comment_1641415 Ik was met mijn neefje naar het dichtstbijzijnde dorp gegaan, toen ik daar op een waterpomp ging staan begon er een man op het raam te tikken...
Weet je al wat je gaat doen aankomende Koninginnedag?
Op de markt staan?
De markt rond?
of gewoon thuis de stoet bijwonen,
(Of ben je er zelfs bij!)
Of helemaal niets.
Ik ga zelf op de markt staan om mn stapel oude PC en PS2 en wat Ps3 spelletjes te slijten
.
Mvg,
Onbekendeiv.
(voor na je koninginnedag)
wat heb je gedaan?
Graag vet gedrukte letters schrijven a.u.b.
Bewerkt: door onbekendeIV