Jump to content
Geplaatst:
comment_1637333

Weet je al wat je gaat doen aankomende Koninginnedag?

Op de markt staan?

De markt rond?

of gewoon thuis de stoet bijwonen,

(Of ben je er zelfs bij!)

Of helemaal niets.

Ik ga zelf op de markt staan om mn stapel oude PC en PS2 en wat Ps3 spelletjes te slijten :D.

Mvg,

Onbekendeiv.

(voor na je koninginnedag)

wat heb je gedaan?

Graag vet gedrukte letters schrijven a.u.b.

Bewerkt: door onbekendeIV

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1638209

Heb die dag gewoon een dagelijks programma, omdat we vrij zijn is hier een vriend en in de avond ga ik gewoon lekker trainen. Tenzij er toevallig een Ford Ka in een bus rijd. Dan wil me nog wel eens richten op het Koninginnedag gebeuren. Maar verder niet, mijn ouders gaan natuurlijk vaste prik rommelmarkten zeulen. Waar natuurlijk niks aan is en dat is ook de reden dat ik me er lekker buiten houdt :clown: .

@Jet, Hou van Holland is de dag ervoor. Aanstaande donderdag.

Bewerkt: door Fiegel5

Geplaatst:
comment_1638226

Heb die dag gewoon een dagelijks programma, omdat we vrij zijn is hier een vriend en in de avond ga ik gewoon lekker trainen. Tenzij er toevallig een Ford Ka in een bus rijd. Dan wil me nog wel eens richten op het Koninginnedag gebeuren. Maar verder niet, mijn ouders gaan natuurlijk vaste prik rommelmarkten zeulen. Waar natuurlijk niks aan is en dat is ook de reden dat ik me er lekker buiten houdt :clown: .

@Jet, Hou van Holland is de dag ervoor. Aanstaande donderdag.

Het was een Suzuki Swift :7 .

Geplaatst:
comment_1638257

Ik moet werken, heb late dienst, zowel de 29e als de 30e. De 30e zelf waarschijnlijk 's ochtends naar de markt in het Julianapark in Utrecht, wel zo overzichtelijk en rustig. Amsterdam deed ik vroeger wel eens, maar wat een drukte, daar houd ik helemaal niet meer van.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.