April 25, 201016 yr Dat kan alleen als je XLiveles hebt. http://www.gtaforum.nl/topic/108199-gta-iv-de-storyline/ Je moet ze plaatsen onder: "C:\Users\gebruikersnaam\My Documents\Rockstar games\GTA IV\Savegames". De map Savegames moet je zelf aanmaken en daar je gedownloade savegame inzetten, in dit geval dus deze of deze. vergeet niet Xliveles te downloaden en in xlive.dll je GTA IV instalatiemap te zetten, meestal: "C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto IV" Edited April 25, 201016 yr by dji-unit
April 28, 201016 yr Omdat je anders moet inloggen via LIVE en dan moet je de gegevens hebben van de persoon die de savegame geeft. Edited April 28, 201016 yr by dji-unit
wie heeft een 100% savegame voor me??
en hoe zet je hem er in