Geplaatst: 25 april 201015 jaren comment_1637867 het is mij opgevallen dat ze in missies steeds wat anders zeggen ik heb dat ontdekt met de missie first date want vroeger zei michelle altijd dat het pretpark is gesloten omdat er een themapark komt maar gisteer zei ze dat het is gesloten in deze tijd van het jaar sinds die missie zag ik dat ook bij andere missies begrijpen jullie een beetje wat ik bedoel ?
Geplaatst: 25 april 201015 jaren comment_1637869 Ja, maar dat heb ik nog nooit meegemaakt. Da's wel raar
Geplaatst: 25 april 201015 jaren comment_1637885 Ja, ze zeggen steeds iets anders als je een bepaalde missie opnieuw doet. Als je de ondertiteling aan doet valt het nog meer op.
Geplaatst: 25 april 201015 jaren comment_1637910 Niet steeds... veel van die dialogen liggen vast(vb. Pegorino's Pride), sommigen zijn willekeurig(vb. First Date), maar echt speciaal is dat toch niet?
het is mij opgevallen dat ze in missies steeds wat anders zeggen
ik heb dat ontdekt met de missie first date want vroeger zei michelle altijd dat het pretpark is gesloten omdat er een themapark komt
maar gisteer zei ze dat het is gesloten in deze tijd van het jaar
sinds die missie zag ik dat ook bij andere missies
begrijpen jullie een beetje wat ik bedoel ?