Geplaatst: 25 april 201015 jaren comment_1637964 Hallo, Ik heb een Vraag, Ik wil graag maken: Dat als een Speler niet ingelogd is, dat hij niet kan spawnen. Ik heb nu dit: if(IsLogged[playerid] == 0) { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "Please login before spawn using: /login [password]"); } else { new string[256]; new PlayerName[24]; GetPlayerName(playerid, PlayerName, sizeof(PlayerName)); format(string, sizeof(string), "~w~Welcome back: ~r~%s", PlayerName); GameTextForPlayer(playerid, string, 2, 3000); return 1; } Hoe kan ik dat maken? Greetingz, Gforce
Geplaatst: 25 april 201015 jaren comment_1637967 Hallo, Ik heb een Vraag, Ik wil graag maken: Dat als een Speler niet ingelogd is, dat hij niet kan spawnen. Ik heb nu dit: if(IsLogged[playerid] == 0) { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "Please login before spawn using: /login [password]"); } else { new string[256]; new PlayerName[24]; GetPlayerName(playerid, PlayerName, sizeof(PlayerName)); format(string, sizeof(string), "~w~Welcome back: ~r~%s", PlayerName); GameTextForPlayer(playerid, string, 2, 3000); return 1; } Hoe kan ik dat maken? Greetingz, Gforce Hallo, jou ken ik nog niet. maar ik ben net nieuw hier, ik heb nog niks opgezocht maar mischien kan je if(IsLogged[playerid] == 0) de 0 op 1 te zetten? *****EDIT**** of bedoel je iets als dit?? >>KLIK HIER<< Bewerkt: 25 april 201015 jaren door Mkb122
Geplaatst: 25 april 201015 jaren comment_1637968 Werkt dat niet dan ?? EDIT:@ hierboven: NEE niet doen waarom ? 0 = false 1 = true hij staat nu goed op 0 Bewerkt: 25 april 201015 jaren door shotyoudie
Geplaatst: 25 april 201015 jaren Auteur comment_1637981 http://wiki.sa-mp.com/wiki/TogglePlayerControllable ik bedoel eigenlijk. Als je niet ingelogd bent, Dat je dan Niet kunt spawnen, Dat je op het OnPlayerRequestClass Schermpje Blijft Staan... Het moet kunnen ik heb het namelijk ook op andere servers gezien...
Geplaatst: 25 april 201015 jaren comment_1637990 Misschien kun je hier wat mee? http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnPlayerRequestSpawn
Geplaatst: 25 april 201015 jaren comment_1637991 http://wiki.sa-mp.com/wiki/TogglePlayerControllable ik bedoel eigenlijk. Als je niet ingelogd bent, Dat je dan Niet kunt spawnen, Dat je op het OnPlayerRequestClass Schermpje Blijft Staan... Het moet kunnen ik heb het namelijk ook op andere servers gezien... het staat wel hier http://wiki.sa-mp.com/wiki/TogglePlayerControllable >>LINK<< deze code kan je laten freezen TogglePlayerControllable(playerid,0); En deze code kan je laten unfreezen TogglePlayerControllable(playerid,1); Bewerkt: 25 april 201015 jaren door Mkb122
Geplaatst: 25 april 201015 jaren Auteur comment_1637998 http://wiki.sa-mp.com/wiki/TogglePlayerControllable ik bedoel eigenlijk. Als je niet ingelogd bent, Dat je dan Niet kunt spawnen, Dat je op het OnPlayerRequestClass Schermpje Blijft Staan... Het moet kunnen ik heb het namelijk ook op andere servers gezien... het staat wel hier http://wiki.sa-mp.com/wiki/TogglePlayerControllable >>LINK<< deze code kan je laten freezen TogglePlayerControllable(playerid,0); En deze code kan je laten unfreezen TogglePlayerControllable(playerid,1); Waar zou ik dat dan neer moeten zetten, in OnPlayerRequestClass Werkt het niet in OnPlayerSpawn Spawnt ie alsnog en Sta je dan stil.. Iemand een Idee?
Geplaatst: 25 april 201015 jaren comment_1637999 ik denk dat het zoo moet public OnPlayerRequestSpawn(playerid) { if(PlayerNickRegistered[playerid] == 1) { if(PlayerLoggedIn[playerid] == 0) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, "Server: U need loggin type /login [Password]"); return 0; } } if(GetPlayerSkin(playerid) == 0) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, "Server: Please Login Or first select any skin"); TogglePlayerControllable(playerid,0); return 0; } return 1; } BRON:wiki.sa-mp.com dan denk ik bij onplayerspawn TogglePlayerControllable(playerid,1); ~Mkb122 Bewerkt: 25 april 201015 jaren door Mkb122
Geplaatst: 25 april 201015 jaren comment_1638004 Misschien kun je hier wat mee? http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnPlayerRequestSpawn
Geplaatst: 25 april 201015 jaren comment_1638014 Mkb, je post een script waar hij daarvoor al van zei dat hij dat niet wilde. Hij wil namelijk dat hij op het skin kiezen-scherm blijft staan. De code die je hebt gepost, voeg bij het eerste deel van de if (na de check of de speler is ingelogd) de code return 0; toe .
Geplaatst: 25 april 201015 jaren comment_1638028 Mkb, je post een script waar hij daarvoor al van zei dat hij dat niet wilde. Hij wil namelijk dat hij op het skin kiezen-scherm blijft staan. De code die je hebt gepost, voeg bij het eerste deel van de if (na de check of de speler is ingelogd) de code return 0; toe . Hoebedoel je presies? ik heb dat scriptje gepost om een voorbeeld te kunnen geven, de codes stonden er al in toch.
Geplaatst: 25 april 201015 jaren comment_1638127 Eigenlijk is het gewoon dit: OnPlayerRequestSpawn(playerid) { if(!Logged[playerid]) { GameTextForPlayer(playerid, "~r~Please login first!", 5000, 5); return 0; } return 1; }
Geplaatst: 26 april 201015 jaren Auteur comment_1638833 Dank Jullie wel Allemaal! Het is Gelukt Greetingz Gforce
Hallo,
Ik heb een Vraag, Ik wil graag maken: Dat als een Speler niet ingelogd is, dat hij niet kan spawnen. Ik heb nu dit:
Hoe kan ik dat maken?
Greetingz,
Gforce