Jump to content
Geplaatst:
comment_1637964

Hallo,

Ik heb een Vraag, Ik wil graag maken: Dat als een Speler niet ingelogd is, dat hij niet kan spawnen. Ik heb nu dit:

	if(IsLogged[playerid] == 0)
{
    SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "Please login before spawn using: /login [password]");
}
else
{
    new string[256];
    new PlayerName[24];
    GetPlayerName(playerid, PlayerName, sizeof(PlayerName));
    format(string, sizeof(string), "~w~Welcome back: ~r~%s", PlayerName);
    GameTextForPlayer(playerid, string, 2, 3000);
	return 1;
}

Hoe kan ik dat maken?

Greetingz,

Gforce

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1637967

Hallo,

Ik heb een Vraag, Ik wil graag maken: Dat als een Speler niet ingelogd is, dat hij niet kan spawnen. Ik heb nu dit:

	if(IsLogged[playerid] == 0)
{
    SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "Please login before spawn using: /login [password]");
}
else
{
    new string[256];
    new PlayerName[24];
    GetPlayerName(playerid, PlayerName, sizeof(PlayerName));
    format(string, sizeof(string), "~w~Welcome back: ~r~%s", PlayerName);
    GameTextForPlayer(playerid, string, 2, 3000);
	return 1;
}

Hoe kan ik dat maken?

Greetingz,

Gforce

Hallo, jou ken ik nog niet. maar ik ben net nieuw hier, ik heb nog niks opgezocht maar mischien kan je

if(IsLogged[playerid] == 0) de 0 op 1 te zetten?

*****EDIT****

of bedoel je iets als dit??

>>KLIK HIER<<

Bewerkt: door Mkb122

Geplaatst:
comment_1637991

ik bedoel eigenlijk.

Als je niet ingelogd bent, Dat je dan Niet kunt spawnen, Dat je op het OnPlayerRequestClass Schermpje Blijft Staan...

Het moet kunnen ik heb het namelijk ook op andere servers gezien...

het staat wel hier

http://wiki.sa-mp.com/wiki/TogglePlayerControllable

>>LINK<<

deze code kan je laten freezen

TogglePlayerControllable(playerid,0);

En deze code kan je laten unfreezen

TogglePlayerControllable(playerid,1);

Bewerkt: door Mkb122

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1637998

ik bedoel eigenlijk.

Als je niet ingelogd bent, Dat je dan Niet kunt spawnen, Dat je op het OnPlayerRequestClass Schermpje Blijft Staan...

Het moet kunnen ik heb het namelijk ook op andere servers gezien...

het staat wel hier

http://wiki.sa-mp.com/wiki/TogglePlayerControllable

>>LINK<<

deze code kan je laten freezen

TogglePlayerControllable(playerid,0);

En deze code kan je laten unfreezen

TogglePlayerControllable(playerid,1);

Waar zou ik dat dan neer moeten zetten,

in OnPlayerRequestClass Werkt het niet

in OnPlayerSpawn Spawnt ie alsnog en Sta je dan stil..

Iemand een Idee? :)

Geplaatst:
comment_1637999

ik denk dat het zoo moet

public OnPlayerRequestSpawn(playerid)
{   if(PlayerNickRegistered[playerid] == 1)
{
    if(PlayerLoggedIn[playerid] == 0)
    	{
        SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, "Server: U need loggin type /login [Password]");
           return 0;
	}
	}
	if(GetPlayerSkin(playerid) == 0)
{
		SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, "Server: Please Login Or first select any skin");
               TogglePlayerControllable(playerid,0);
	return 0;
}
return 1;
}

BRON:wiki.sa-mp.com

dan denk ik bij onplayerspawn

TogglePlayerControllable(playerid,1);

~Mkb122

Bewerkt: door Mkb122

Geplaatst:
comment_1638014

Mkb, je post een script waar hij daarvoor al van zei dat hij dat niet wilde. Hij wil namelijk dat hij op het skin kiezen-scherm blijft staan.

De code die je hebt gepost, voeg bij het eerste deel van de if (na de check of de speler is ingelogd) de code

return 0;

toe ;).

Geplaatst:
comment_1638028

Mkb, je post een script waar hij daarvoor al van zei dat hij dat niet wilde. Hij wil namelijk dat hij op het skin kiezen-scherm blijft staan.

De code die je hebt gepost, voeg bij het eerste deel van de if (na de check of de speler is ingelogd) de code

return 0;

toe ;).

Hoebedoel je presies? ik heb dat scriptje gepost om een voorbeeld te kunnen geven, de codes stonden er al in toch.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.