Geplaatst: 27 april 201015 jaren comment_1639319 Hoi, Ik zou graag een nieuwe header + signature willen hebben omtrent mijn eigen game (Grand Theft Auto TOM) Type: Header/Signatures Stijl: Strak & Duidelijk Grootte: 500x150px graag. Voorbeeld: Klik! (deze komt van de aanvraag van Sandra af. Dit logo was door Kai-ShockWave gemaakt, maar even als voorbeeld gebruikt.) Tekst: 'Grand Theft Auto TOM' in GTA lettertype. Rand: geen Kleuren: het liefst een beetje Ballad of Gay Tony achtig. (dus extra felle kleuren) Extra: maak er maar wat moois van. Even over Voorbeeld: het moet dus niet de tekst van het voorbeeld-logo worden, maar dus Grand Theft Auto TOM. Succes zou ik zeggen! Mvg Grand Theft Auto TOM
Geplaatst: 28 april 201015 jaren comment_1639679 Zie hier. Ik zie ze dus ook (Chrome) maar waar het aan ligt weet ik niet.
Geplaatst: 28 april 201015 jaren comment_1639680 Hier een die dan niet transparant is. Als goed is heeft deze niet het probleem.
Geplaatst: 28 april 201015 jaren Auteur comment_1639681 Hier een die dan niet transparant is. Als goed is heeft deze niet het probleem. Hij werkt al. Maar nogmaals: kan je echt niet iets aan de hoogte veranderen??? PLZ?
Geplaatst: 28 april 201015 jaren comment_1639683 Hij werkt al. Maar nogmaals: kan je echt niet iets aan de hoogte veranderen??? PLZ? Dat heb ik je nou al gezegd, die hoogte kan niet kleiner anders wordt je verloop afgebroken. Dit is de maximale hoogte: Bewerkt: 28 april 201015 jaren door Kai-ShockWave
Geplaatst: 28 april 201015 jaren Auteur comment_1639684 Hij werkt al. Maar nogmaals: kan je echt niet iets aan de hoogte veranderen??? PLZ? Dat heb ik je nou al gezegd, die hoogte kan niet kleiner anders wordt je verloop afgebroken. Oh, jammer... Maar verder heel mooi! Thanks Kai.
Hoi,
Ik zou graag een nieuwe header + signature willen hebben omtrent mijn eigen game (Grand Theft Auto TOM)
Type: Header/Signatures
Stijl: Strak & Duidelijk
Grootte: 500x150px graag.
Voorbeeld: Klik! (deze komt van de aanvraag van Sandra af. Dit logo was door Kai-ShockWave gemaakt, maar even als voorbeeld gebruikt.
)
Tekst: 'Grand Theft Auto TOM' in GTA lettertype.
Rand: geen
Kleuren: het liefst een beetje Ballad of Gay Tony achtig. (dus extra felle kleuren)
Extra: maak er maar wat moois van.
Even over Voorbeeld: het moet dus niet de tekst van het voorbeeld-logo worden, maar dus Grand Theft Auto TOM.
Succes zou ik zeggen!
Mvg Grand Theft Auto TOM