April 28, 201016 yr Probleempje. Rechtsonder hoort dus m'n Layer Panel te zitten. Maar die ben ik kwijtgeraakt ( :$ ): Hoe krijg ik het weer terug?
April 28, 201016 yr probeer dit eens, ga naar window klik dan op layers of layer panel en dan zou die moeten trg zijn(dus zorg ervoor dat er een vinkje voor staat
April 28, 201016 yr Author probeer dit eens, ga naar window klik dan op layers of layer panel en dan zou die moeten trg zijn(dus zorg ervoor dat er een vinkje voor staat Haha, dank u! Waarschijnlijk dus per ongeluk op F7 gedrukt
Probleempje.
Rechtsonder hoort dus m'n Layer Panel te zitten. Maar die ben ik kwijtgeraakt ( :$ ):
Hoe krijg ik het weer terug?