Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
comment_1640243

Ikkes heeft een tijdje geleden aangegeven te willen stoppen als crewlid. Zijn beweegredenen waren duidelijk en er is vanuit de crew dan ook het volste begrip voor zijn besluit. De laatste tijd heeft hij zich dan ook niet meer laten zien als moderator in de Games fora. In de tijd dat Ikkes zich actief heeft ingezet voor het forum hebben we altijd een prima collega aan hem gehad, zijn vertrek beschouwen we dan ook als een schok voor het forum. Ikkes, Pim, bedankt voor je inzet in al die tijd! Je hebt je steentje bijgedragen aan het forum en je hebt een stempel op het forum gedrukt die zeker nog een tijd zichtbaar zal blijven, ook buiten Games. Ik wens je namens de crew het beste in je verdere bestaan, het ga je goed! _O_Ikkes! _O_

Visser23 heeft een tijdje alleen de scepter gezwaaid in Games en ziet dat niet meer zitten.. De crew bedankt hem voor zijn geweldige inzet en wenst hem veel succes met zijn nieuwe collega Kai-ShockWave! Namens de gehele crew mag ik Kai-ShockWave van harte welkom heten in de crew en uiteraard heel veel succes wensen in zijn nieuwe functie. Hij zal samen met Visser23 de Games fora op orde houden. Kijk dus uit wanneer je hem ziet lopen, hij kan vanaf heden ook een warn uitdelen en je met een slotje de mond snoeren. Zelf is hij er een beetje van geschrokken en moet hij nog overal aan wennen, dus alles presentjes en dergelijken kunnen naar Dutchy3010 of mij (Jowx), dan zorg ik voor een verdere afhandeling. ^^

Kai-ShockWave, nogmaals van harte welkom in de crew en veel succes met Visser23! :D

• Reacties 47
  • Bezichtigingen 6.3k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1641055

bedankt voor alles ikkes

en welkom Kai ik weet zeker dat het gaat lukken

Geplaatst:
comment_1641085

Bedankt Ikkes voor je inzet al die jaren lang, ik hoop dat je nog wel actief blijft op het forum en binnen OWN :) .

Gefeliciteerd Kai met je promotie.

Geplaatst:
comment_1641144

Ikkes, ik ken je nog het meest van MTA, lang geleden natuurlijk, maar op het forum ben ik je ook wel een paar keer tegengekomen. Ik kom niet zo vaak in de games fora, maar ik weet dat je een goede gozer bent en het is dan ook een verlies dat je vertrekt. Anderzijds wens ik Kai veel succes: ik denk dat je je nieuwe functie goed waar zult maken!

Geplaatst:
comment_1641326

Ikkes, erg bedankt voor de inzet die je hebt getoond voor dit forum, voor zover ik je kende was je een uitstekende mod. Veel succes met je verdere leven, en kom af en toe nog eens langs. :bier:

Kai, een perfecte keuze als nieuwe mod in games. Veel succes met modereren, al ben ik er vrij zeker van dat je je werk goed zal doen. :tu:

Geplaatst:
comment_1642139

Altijd jammer om te horen dat er iemand is gestopt. Bedankt Ikkes, voor al het werk op het forum wat jij hebt geleverd en veel succes verder. ;)

Kai-ShockWave, het is je zeker gegund. Veel succes en plezier met je functie als Moderator op het forum. Gefeliciteerd! :bier:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.