Geplaatst: 29 april 201015 jaren comment_1640350 [b]Type[/b]: Logo [b]Stijl[/b]: Abstract [b]Grootte[/b]: Zelfde grootte als een normaal logo [b]Voorbeeld[/b]: Hieronder het oude logo En ik wil het liefst een beetje zo'n achtergrond [b]Tekst[/b]: HA$J Clan met groene dikgedrukte letters [b]Rand[/b]: Zwarte rand [b]Kleuren[/b]: Groene letters en een zwarte achtergrond. [b]Render[/b] (optioneel): / [b]Extra[/b] (optioneel): Neem de tijd, des te beter en mooier het logo wordt. Ik hoop wel een antwoord te krijgen.
Geplaatst: 29 april 201015 jaren comment_1640361 Wil je dat logo op dat plaatje of wil je een geheel nieuw logo?
Geplaatst: 29 april 201015 jaren Auteur comment_1640411 Ik wil het liefst een geheel nieuw logo als dat kan.
Geplaatst: 3 mei 201015 jaren Auteur comment_1643709 Echt helemaal niemand? Ik dacht wel dat dit een makkelijke aanvraag was...
Geplaatst: 5 mei 201015 jaren comment_1645402 Ik heb wat geprobeerd. Ben benieuwd wat je er van vind. Bewerkt: 5 mei 201015 jaren door Remcconen
Geplaatst: 5 mei 201015 jaren Auteur comment_1645451 Ik heb wat geprobeerd. Ben benieuwd wat je er van vind. Hij ziet er al goed uit, alleen ik heb nog 1 vraag... Kan je de achtergrond een beetje zanderig maken? Een beetje op dat plaatje die ik gaf met dat mannetje. Als dit niet lukt zeg dat dan even.
Geplaatst: 5 mei 201015 jaren comment_1645466 Ik heb de achtergrond opnieuw gemaakt, maar nu in het bruin.
[b]Type[/b]: Logo
[b]Stijl[/b]: Abstract
[b]Grootte[/b]: Zelfde grootte als een normaal logo
[b]Voorbeeld[/b]: Hieronder het oude logo
En ik wil het liefst een beetje zo'n achtergrond
[b]Tekst[/b]: HA$J Clan met groene dikgedrukte letters
[b]Rand[/b]: Zwarte rand
[b]Kleuren[/b]: Groene letters en een zwarte achtergrond.
[b]Render[/b] (optioneel): /
[b]Extra[/b] (optioneel): Neem de tijd, des te beter en mooier het logo wordt. Ik hoop wel een antwoord te krijgen.